Gode råd mod kvalme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

484 visninger
3 svar
0 synes godt om
6. oktober 2016

Anonym trådstarter

Hej piger, 

Som overskriften siger, så kunne jeg virkelig godt bruge nogle gode råd mod den forbandet kvalme

Jeg har haft kvalme i en lille uge mest om aftenen og morgenen. Jeg er 6+6 i dag.

Gode råd modtages med kyshånd

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2016

Hpc

Har selv de sidste dage haft kvalme næsten hele dagen. Har købt mig de der kvalme armbånd. Syntes det er blevet bedre efter jeg har taget dem på. Men om det er derfor ved jeg ikke . Men jeg har det bedre nu, har ikke så meget kvalme

Anmeld Citér

6. oktober 2016

Bshizzle

Der findes er hav af råd mod kvalmen.. 

Jeg døjede selv med kvalme de første 3 mdr i begge mine graviditeter.. 

Jeg tog imod alle råd fra alle og googlede mig søvnløs bare for at finde på et kæmpe mirakel 

Det er bare med at prøve sig frem.. 

Jeg prøvede f.eks 

Spise kiks FØR jeg stod ud af sengen. 

Spise kiks løbende igennem dagen. 

Drikke ingefær te. 

Spise ingefær sammen med æbler. 

Spise lakrids. 

En masse små spise-pauser igennem dagen. 

Varmedunk på maven. 

Toastbrød. 

Frosne vindruer (de smager faktisk godt) 

Drikke vand. 

Men du kan jo Google dig frem til en masse. 

Held og Lykke og Tillykke med graviditeten. 

Anmeld Citér

7. oktober 2016

CC79

Hej. Har selv haft voldsom kvalme og opkastninger siden 6 uge og er nu på vej mod 16 uge og det er stadig voldsomt. Har derfor opbygget en kvalmerytme så at sige. Spise noget minimum hver 3 time. Lidt lakrids hver dag når kvalmen er allerværst. Kakaomælk opblandet med letmælk er min bedste ven det meste af døgnet og ja spiser det min krop vil ha ogdet ka variere fra dag til dag. Lidt vanilieis ka også hjælpe lidt og et glas iskoldt vand kan også være hjælpsomt. Ristet toastbrød er også effektfuldt. Men ja hvor er det bare slemt med den kvalme, har dage jeg ik magter andet end at sove fra den. Håber du finder nogen ting der virker lidt for dig. Knus

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.