Drømte jeg mistede-gjorde du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

509 visninger
8 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. oktober 2016

Anonym trådstarter

Jeg har lige fundet ud af jeg er gravid. Jeg er kort henne kun 4+3 mener jeg. Tør ikke helt tro på det endnu da det er så tidligt og checker hele tiden om det er min mens der er kommet. 

I nat eller det vil sige slutningen af drømmen inden jeg vågnede drømte jeg at jeg skulle tisse og der kom blod og så en klump formet som en meget mikro baby. Og så vågnede jeg. 

Har i prøvet det efter i fandt ud af i var gravide og viste det sig blot at være underbevidstheden der arbejdede fordi du selv havde en frygt for det ville ske?

Er så bange for jeg pludselig begynder at bløde og ikke længere er gravid

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Jeg har lige fundet ud af jeg er gravid. Jeg er kort henne kun 4+3 mener jeg. Tør ikke helt tro på det endnu da det er så tidligt og checker hele tiden om det er min mens der er kommet. 

I nat eller det vil sige slutningen af drømmen inden jeg vågnede drømte jeg at jeg skulle tisse og der kom blod og så en klump formet som en meget mikro baby. Og så vågnede jeg. 

Har i prøvet det efter i fandt ud af i var gravide og viste det sig blot at være underbevidstheden der arbejdede fordi du selv havde en frygt for det ville ske?

Er så bange for jeg pludselig begynder at bløde og ikke længere er gravid

Jeg drømte mange gange at jeg mistede under min graviditet. Særligt efter uge 16, da jeg flyttede til en større lejlighed der, som  jeg egentlig ikke havde råd til uden diverse enlig tilskud. - var alene og var på su/uddannelseshjælp. Hele mit liv havde ændret sig da jeg blev gravid, og jeg var så bange for at miste og alle så forventede at jeg vendte tilbage til mit gamle liv.

Men der var ikke noget i det, det var bare drømme, og ærlig talt tror jeg det er ret normalt.

Anmeld Citér

6. oktober 2016

Anonym trådstarter

MummiT skriver:

Jeg drømte mange gange at jeg mistede under min graviditet. Særligt efter uge 16, da jeg flyttede til en større lejlighed der, som  jeg egentlig ikke havde råd til uden diverse enlig tilskud. - var alene og var på su/uddannelseshjælp. Hele mit liv havde ændret sig da jeg blev gravid, og jeg var så bange for at miste og alle så forventede at jeg vendte tilbage til mit gamle liv.

Men der var ikke noget i det, det var bare drømme, og ærlig talt tror jeg det er ret normalt.

Håber... løb ud og tissede og bad til der ikke kom andet ud end tis og heldigvis kom der ikke andet

Er bare så nervøs for det bliver en bio

Anmeld Citér

6. oktober 2016

Anonym

har også drømt at jeg mistede 2 gange endda, den første gang skulle vi vælge vores syge tvilling fra for at den raske kunne leve og den anden gang drømte jeg at jeg mistede i uge 24 den smukkeste lille pige  så hende gravsten og alt muligt 

Anmeld Citér

6. oktober 2016

Nel

Jeg har drømt noget lignende det du gjorde, at jeg 'fødte' to mini babyer ude på toilettet, som altså var en abort. Det var en mærkelig drøm, men jeg har aldrig tænkt det som et tegn. Det skal du heller ikke gøre, det er din hjerne der bearbejder de tanker du har om at være gravid, og altså bare underbevidstheden.

Anmeld Citér

6. oktober 2016

Falk43

Drømte det hyppigt i starten .. Blod og toiletter ! Nu i uge 19:-) 

Anmeld Citér

6. oktober 2016

Anonym trådstarter

Tænkte nok det var min underbevidsthed der var igang. 

For er pt bange for det da jeg jo ikke er langt henne endnu

Men er lidt glad for jeg ikke er alene her og andre hsr prøvet det samme.

Anmeld Citér

6. oktober 2016

Anonym trådstarter

Tænkte nok det var min underbevidsthed der var igang. 

For er pt bange for det da jeg jo ikke er langt henne endnu

Men er lidt glad for jeg ikke er alene her og andre hsr prøvet det samme.

Anmeld Citér

6. oktober 2016

xStinepigen

Man drømmer slt muligt sindssygt når hormonerne raser rundt. Kan huske jeg konstant havde mareridt, drømte tit jeg mistede, men han bliver snart et år, så alt var fint. Drømtr også altid han var en pige  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.