Tør jeg teste 3+6 ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

388 visninger
7 svar
2 synes godt om
5. oktober 2016

Anonym trådstarter

Hej Piger, 

som overskriften siger, tør jeg teste? Jeg er 3+6 hvis den er der. Jeg er blevet skuffet SÅ mange gange! 

Hvad ville I gøre teste nu i aften eller vente til imorgen hvor jeg så vil være 4+0 

Jeg har haft alm bryst smerter som ved alm mens, MEN MEN MEN denne gang er det aftaget lidt i smerte og jeg har lidt kvalmelignene følelse som om halsen snørrer sig sammen. Er det normalt? Jeg har ikke noget at sammenligne med da jeg ikke har været gravid før. 

Hvad syntes I og hvornår turde I teste?

Jeg  selvfølgelig for at mens ikke kommer i aften eller imorgen! 

Lad mig høre hvad jeres erfaringer er. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2016

Kamilla-m

Anonym skriver:

Hej Piger, 

som overskriften siger, tør jeg teste? Jeg er 3+6 hvis den er der. Jeg er blevet skuffet SÅ mange gange! 

Hvad ville I gøre teste nu i aften eller vente til imorgen hvor jeg så vil være 4+0 

Jeg har haft alm bryst smerter som ved alm mens, MEN MEN MEN denne gang er det aftaget lidt i smerte og jeg har lidt kvalmelignene følelse som om halsen snørrer sig sammen. Er det normalt? Jeg har ikke noget at sammenligne med da jeg ikke har været gravid før. 

Jeg havde testet 

Anmeld Citér

5. oktober 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB

Jeg tror ikke det gør den mindste smule forskel om du tester 3+6 eller 4+0.

Anmeld Citér

5. oktober 2016

baby_drømme

Jeg ville nu alligevel vente til i morgen tidlig - selvom det nok ikke gør noget forskel. 

Anmeld Citér

5. oktober 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hej Piger, 

Åååhhhh nej er begyndt at bløde lidt her til aften, så er håbet nok ude? Eller kan jeg teste alligevel imorgen? 

Er faktisk ked af det hvis det endnu en gang er gået i vasken! :0(

Anmeld Citér

5. oktober 2016

God-mor

Anonym skriver:

Åååhhhh nej er begyndt at bløde lidt her til aften, så er håbet nok ude? Eller kan jeg teste alligevel imorgen? 

Det er nok desværre din mens passer jo med du skal have den nu kan jeg forstå. Det er så træls når man bare ønsker den skal blive væk ! 

for at den er der næste gang

Anmeld Citér

5. oktober 2016

AnoMom

Anonym skriver:

Hvis du er begyndt at bløde lidt nu tyder det desværre på at det er din mens. Ville ikke teste da risikoen for en bio er ekstrem stor nu så.

ville selv vente en uge og se om blødningen tager til. 

Anmeld Citér

6. oktober 2016

Pianisten

Jeg vil bare lige sige at jeg blødte lidt den dag jeg skulle have mens, og jeg var gravid alligevel - og er det stadig Så håbet er ikke ude før du har en helt negativ test

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.