Lille billig bil?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

337 visninger
9 svar
2 synes godt om
4. oktober 2016

Kay

Jeg har Været så heldig at få job efter at havde gået læge hjemme ned vores datter født med et par diagnoser og jeg glæder mig 

Men det Gør at vi har brug for en ekstra lille bil for at få hverdagen til at hænge sammen skal vi bruge enten en 45 knallert eller optimalt set en lille billig ekstra bil... 

Og så tænkte jeg i måske har en vide om hvilken lille bil der er billig og er billig i vægtafgift og forsikring?  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2016

alenemor42

Kay skriver:

Jeg har Været så heldig at få job efter at havde gået læge hjemme ned vores datter født med et par diagnoser og jeg glæder mig 

Men det Gør at vi har brug for en ekstra lille bil for at få hverdagen til at hænge sammen skal vi bruge enten en 45 knallert eller optimalt set en lille billig ekstra bil... 

Og så tænkte jeg i måske har en vide om hvilken lille bil der er billig og er billig i vægtafgift og forsikring?  

Jeg har en Kia picanto... 310 i halvårlig ejerafgift.

Har købt min fra ny til Ca.  100.000 men de kan fåes brugte dog syntes jeg ikke det kunne betale sig at købe mini bil brugte. 

Anmeld Citér

5. oktober 2016

MorTil3+

Kay skriver:

Hvis det skal være en lidt ældre brugt bil så vil jeg anbefale en Lupo (diesel). De er billige at købe, billige at køre i og koster ikk ret meget i Vægtafgift.

Anmeld Citér

5. oktober 2016

De3Guldklumper

Vi har en Lupo. Den har nogle år på bagen men den køre upåklageligt 

Anmeld Citér

5. oktober 2016

God-mor

Kay skriver:

Skoda citigo

Anmeld Citér

5. oktober 2016

Bshizzle

Jeg har en lille Suzuki Swift 1,4 Benzin'er.. 

Den er billig i benzin da den kører laaaangt på literen. Den er meget billig i forsikring samt vægtafgift. 

Jeg har aldrig haft problemer med den.. Jo! Måtte skifte en pære den anden dag  

De fås ofte ok billige brugt / tjek evt Bilbasen.dk 

Anmeld Citér

5. oktober 2016

Kay

alenemor42 skriver:

Jeg har en Kia picanto... 310 i halvårlig ejerafgift.

Har købt min fra ny til Ca.  100.000 men de kan fåes brugte dog syntes jeg ikke det kunne betale sig at købe mini bil brugte. 

Vi leder primært efter en brugt bil da vi ikke har pengene til en ny pt

Anmeld Citér

5. oktober 2016

Kay

MorTil3+ skriver:

Hvis det skal være en lidt ældre brugt bil så vil jeg anbefale en Lupo (diesel). De er billige at købe, billige at køre i og koster ikk ret meget i Vægtafgift.

Tak

Anmeld Citér

5. oktober 2016

Kay

Bshizzle skriver:

Jeg har en lille Suzuki Swift 1,4 Benzin'er.. 

Den er billig i benzin da den kører laaaangt på literen. Den er meget billig i forsikring samt vægtafgift. 

Jeg har aldrig haft problemer med den.. Jo! Måtte skifte en pære den anden dag  

De fås ofte ok billige brugt / tjek evt Bilbasen.dk 

Takker 

Anmeld Citér

5. oktober 2016

Mor Christa

http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/citro%C3%ABn/c1?PriceTo=50000&ZipCode=0&IncludeEngrosCVR=False&IncludeSellForCustomer=True&IncludeWithoutVehicleRegistrationTax=True&IncludeLeasing=False&HpFrom=&HpTo=

Man kan få nogle ret fine C1'ere til ikke så mange penge på bilbasen :-) Det er en fin lille bil, der kører langt på literen! 

Langt de fleste steder kan man også finansiere den uden udbetaling hvis man ikke har dét. 

Billig i vægtafgift, og man kan jo lade være at have kasko på - så bliver forsikringen også en del billigere :-) 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.