om og gør klar?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

360 visninger
7 svar
0 synes godt om
1. oktober 2009

EliasMinDejligeSøn<3

ja næste uge vil jeg til og sætte alt på plas til min søn. men han får samme rum som miig så jeg kom til og tænke på om i så ville sætte alt op afligevel? nu tænker jeg på støv osv? håber i forstår mit spøgsmål

36+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2009

memuffin

T24/10-09 skriver:

ja næste uge vil jeg til og sætte alt på plas til min søn. men han får samme rum som miig så jeg kom til og tænke på om i så ville sætte alt op afligevel? nu tænker jeg på støv osv? håber i forstår mit spøgsmål

36+5

jeg   ville gøre hans seng klar og ligge et lagen over ind til han ankommer ... så kommer der ikke støv  resten kan vel støves af når du kommer hjem med ham

Anmeld

1. oktober 2009

RumlesMor

Redebyggeri....gør det bare, er sikker på at du kommer til at flytte rundt på det et par gange, og der skal vel gøres rent i værelset alligevel - så du skal nok nå at få støvet af inden hans ankomst.

RumlesMor

Anmeld

1. oktober 2009

vatten

Mathias delte også værelse med mig det første stykke tid.
Jeg havde sat puslebord og seng op- bare lagt et lagen på sengen, da han alligevel skulle sove i lift det første stykke tid, men det var pænere med lagen på

Jeg havde også pakke bleer og creme osv ud og lagt på de hylder, hvor det skulle ligge.

Anmeld

1. oktober 2009

Pige2009

T24/10-09 skriver:

36+5

Alt undtagen vuggen er gjort klar herhjemme. Vuggen kommer op i næste uge. Puslekommoden har været samlet og oppe i den sidste måned og alle skufferne er fyldt med nyvasket tøj, bleer, sutter osv. og jeg har løbende støvet af og støvsuget, så alt er stadig rent og pænt. Så jeg tror roligt du kan gå i gang. Det er også så hyggeligt.

Linda 38+5

Anmeld

1. oktober 2009

DK

Hej

Jeg havde ikke gjort noget klar. Det tænkte jeg at jeg ville gøre sådan når jeg "gik over tid" som man jo "skal" som førstegangs fødende. Jeg fødte så bare lige 2,5 uge før termin, selv om det var en helt almindelig graviditet. Hun vejede 3.550 kg, så var glad nok for at hun kom der

Nå, men summa summarum var at jeg ikke havde gjort noget klar. Så min mor stillede det hele frem, samlede ting, og lagde tøj og ting på plads, og kom sengetøj på osv. Det var super dejligt da jeg kom hjem dagen efter fødslen, at det var ordnet, da det ikke liiige var det jeg gad da jeg kom hjem. (hun havde så også lige støvsuget hele hytten og støvet af, da hun slet ikke kunne finde ro, mens jeg lå og fødte, he he)

Alligevel var det da lidt ærgerligt at jeg ikke fik nydt at gå og nusse med alle babytingene.

Derfor: Kom igang!! Man ved ALDRIG hvornår babyen pludselig  kommer!!!

Anmeld

1. oktober 2009

EliasMinDejligeSøn<3

så vil jeg gå i gang mandag men nu jeg ikk lige en der kan finde ud og samle seng og pulsebord hehe men det får jeg en til
men ventede i andre med og sætte sengehimmel og sengerand på sengen til i hade født?

Anmeld

1. oktober 2009

memuffin

T24/10-09 skriver:

så vil jeg gå i gang mandag men nu jeg ikk lige en der kan finde ud og samle seng og pulsebord hehe men det får jeg en til
men ventede i andre med og sætte sengehimmel og sengerand på sengen til i hade født?

nob det hele røg på og så et stort lagen ud over... og så stod det ellers der og lignede et mega monster i 3 uger... især når man skulle op og tisse om natten lol

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.