Det trækker nedad. (Erfaring fra 3. gangs fødende)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

335 visninger
3 svar
0 synes godt om
4. oktober 2016

Muhmi

Hey tøser. 

Kan ikke huske jeg har oplevet det i mine andre graviditeter, men det er virkelig begyndt at trække nedad, i maven, når jeg går.. Sådan den nederste del af maven og det gør ret ondt.. Det føles også som om jeg har konstant sidestik midt i maven når jeg står og går, så er begyndt at vradle derudaf.. Synes ikke jeg husker det fra mine andre graviditeter, før sådan til sidst, hvor det bare er svært at bevæge sig generelt.. Er jo 3. gangs fødende, så ved ikke om det er meget normalt? Er kun 23 plus 1, så det er en smule tidligt i mine øjne.. 

Har I nogen erfaringer derude? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2016

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Muhmi skriver:

Hey tøser. 

Kan ikke huske jeg har oplevet det i mine andre graviditeter, men det er virkelig begyndt at trække nedad, i maven, når jeg går.. Sådan den nederste del af maven og det gør ret ondt.. Det føles også som om jeg har konstant sidestik midt i maven når jeg står og går, så er begyndt at vradle derudaf.. Synes ikke jeg husker det fra mine andre graviditeter, før sådan til sidst, hvor det bare er svært at bevæge sig generelt.. Er jo 3. gangs fødende, så ved ikke om det er meget normalt? Er kun 23 plus 1, så det er en smule tidligt i mine øjne.. 

Har I nogen erfaringer derude? 

Uh, det lyder ikke rart. Var til lægen med lignende smerter nogle gange. Han mente at det var urinvejsinfektioner. er du blevet tjekket for det? 

Anmeld Citér

4. oktober 2016

Muhmi

SDD skriver:

Uh, det lyder ikke rart. Var til lægen med lignende smerter nogle gange. Han mente at det var urinvejsinfektioner. er du blevet tjekket for det? 

Ikke lige nu her nej, blev tjekket for det for et par uger siden og der var der ingenting Men kunne jo godt være jeg skulle tjekkes igen 

Anmeld Citér

4. oktober 2016

Muhmi

Nå, har forhørt mig lidt og der er én der siger det måske kan være plukveer, andre der har prøvet det, hvor det gør sådan?
Har aldrig oplevet plukveer på den her måde.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.