Gravid eller ej?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

307 visninger
2 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. oktober 2016

Anonym trådstarter

Hej Hej de damer!

Jeg ville lige høre om råd herinde.

De sidste par dage har jeg døjet med svingede kvalme. Altså som i det kommer og går, og i forvejen er jeg en smule forkølet, så har ikke tænkt over det med kvalmen før idag. Alt hvad jeg har kunne dufte af varme retter idag, har fået en voldsom kvalme med det samme, det er dog gået væk efter enten kort eller lidt tid. Min kæreste spurgte så tidligere om jeg var gravid og havde ærligtalt slet ikke skænket det en tanke, før han nævner det, men har absolut ingen ide.

Men vil så høre om det kan have noget at gøre med om der er en mulighed for jeg er gravid eller om det bare er min forkølelse der gør jeg har det sådan.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2016

Roamer

Der er en del maveinfluenza lige for tiden, så det er ikke til at sige :-) tag en test og se hvad den siger :-)

Anmeld Citér

4. oktober 2016

AnoMom

Anonym skriver:

Hej Hej de damer!

Jeg ville lige høre om råd herinde.

De sidste par dage har jeg døjet med svingede kvalme. Altså som i det kommer og går, og i forvejen er jeg en smule forkølet, så har ikke tænkt over det med kvalmen før idag. Alt hvad jeg har kunne dufte af varme retter idag, har fået en voldsom kvalme med det samme, det er dog gået væk efter enten kort eller lidt tid. Min kæreste spurgte så tidligere om jeg var gravid og havde ærligtalt slet ikke skænket det en tanke, før han nævner det, men har absolut ingen ide.

Men vil så høre om det kan have noget at gøre med om der er en mulighed for jeg er gravid eller om det bare er min forkølelse der gør jeg har det sådan.

Udfra se sparsomme oplysninger så er der ingen der kan give dig er svar. 

er du gået over tid? Har du haft ubeskyttet sex? Osv. 

Ta en test så får du et svar :-)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.