Hej piger
Jeg går og grubler over, hvordan vi skal indrette værelser til vores to piger, og håber I kan byde ind med lidt erfaring 
Vi har en datter på 5 år til december og en lille pige på 4 mdr. Vi har to børneværelser, og det var egentlig meningen, at de skulle have et hver. Nu er jeg dog begyndt at overveje, om vi i stedet skal lave et soveværelse og et legeværelse. Den lille sover stadig inde hos os, og kommer til at gøre det noget tid endnu, da jeg ammer om natten.
Vores store pige vil rigtig gerne dele værelse, men spørgsmålet er, hvor længe hun synes det er sjovt. Der er jo nogle forskellige sengetider, interesser osv. Jeg håber dog, at det kan fremme tryghed at sove sammen, og måske gøre det nemmere at lillesøster skal overtage legetøjet, når det i første omgang lander i et fælles værelse.
Tænker at hvis det kun er sjovt et par år, så skal vi til den tid nok alligevel lave den stores værelse om, fordi hun starter i skole og måske gerne vil have et 'storpigeværelse', og så kan vi rykke lillesøster på eget værelse der.
Hvad tænker I? 
Anmeld
Citér