En god hjemmeside til online shopperne;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

385 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. oktober 2009

Klumpe-dumpe

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2009

anna-jonas

Jeg købte en hel bunke sommertøj til Anna, i foråret............som var sat meget ned. Det viste sig så, at det meste var af ret ringe kvalitet og havde virkelig dårlig pasform, f.eks kunne hun ikke få hovedet igennem den ene t-shirt, og to sommertoppe var for små i ærmerne, men passede i resten................hmmmm............måske er det bare mig, der var uheldig..............men det var så uheld for 800 kr. Sorry girls!!

Anmeld

1. oktober 2009

Klumpe-dumpe

Øv bøv da søde Mette.... Nu har jeg godt nok bestilt.... Men er det noget møg må det retur....
(Men det er jo "kendte" mærker, og hørte fra en bekendt at det hun havde bestilt var en rigtig lækker kvalitet)

Anmeld

1. oktober 2009

anna-jonas

malucca09 skriver:

Øv bøv da søde Mette.... Nu har jeg godt nok bestilt.... Men er det noget møg må det retur....
(Men det er jo "kendte" mærker, og hørte fra en bekendt at det hun havde bestilt var en rigtig lækker kvalitet)

Tjjaaa...måske var jeg bare uheldig............tøjet var sat kraftigt ned, måske fordi de godt vidste at tøjet ikke var helt iorden. Det var mærker som Hugorm, Villa hap og et andet, som må have været et restparti..............det har de ikke mere. Måtte smide det væk, da det var så skævt i pasformen, at jeg ikke engang kunne sælge det videre.
Håber at det tøj du modtager, er fint.........
Knus Mette

Anmeld

1. oktober 2009

Klumpe-dumpe

Anna-jonas skriver:

Tjjaaa...måske var jeg bare uheldig............tøjet var sat kraftigt ned, måske fordi de godt vidste at tøjet ikke var helt iorden. Det var mærker som Hugorm, Villa hap og et andet, som må have været et restparti..............det har de ikke mere. Måtte smide det væk, da det var så skævt i pasformen, at jeg ikke engang kunne sælge det videre.
Håber at det tøj du modtager, er fint.........
Knus Mette

Ej altså engang hø og så for så mange penge

Jeg har bestilt pipi og crossbow, godt nok på bud... hmmm spændende hvordan det så er

krammer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.