37+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2016

grinny

Inger skriver:

WEEEEE 

Hvor er det vildt, at i har jeres datter i jeres arme inden for de næste 2 uger, tiden er gået stærkt, og en stor pige ser det ud til.. 

Uhh jeg venter spændt her bag skærmen  

Held og lykke, og en meget fin mave du har 

kæmpe 

Det er meget vildt  Og jeg har åbnet mig så meget at de tager vandet med det samme i stedet for ballon  

Så det kommer forhåbentligt til at gå lidt hurtigere end hvis jeg skulle have ballonudvidelse 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2016

grinny

MummiT skriver:

Åh hvor er det spændende! Det er jo lige om lidtden lille put kommer til verden 

Det er bare rigtig meget lige om lidt 

Anmeld Citér

3. oktober 2016

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)
grinny skriver:

Det er meget vildt  Og jeg har åbnet mig så meget at de tager vandet med det samme i stedet for ballon  

Så det kommer forhåbentligt til at gå lidt hurtigere end hvis jeg skulle have ballonudvidelse 

Det lyder godt at du er åbnet så meget, at de kan tage vandet med det samme. Det er nogle gode plukveer du har haft så  Jeg er selv blevet sat igang 2 gange, dog over termin begge gange, og på forskellige måder, så håber bare du får en nem og hurtig fødsel uanset hvad 

Anmeld Citér

4. oktober 2016

grinny

Inger skriver:

Det lyder godt at du er åbnet så meget, at de kan tage vandet med det samme. Det er nogle gode plukveer du har haft så  Jeg er selv blevet sat igang 2 gange, dog over termin begge gange, og på forskellige måder, så håber bare du får en nem og hurtig fødsel uanset hvad 

Håber også at det kommer til at gå lidt hurtigere hvis de kan tage vandet

det skræmmer mig lidt at jeg lå 4 hele døgn sidste gang uden der skete en dyt - men holder fast på at det max bliver et døgn og hvis der ikke er sket noget bliver det KS 

Anmeld Citér

4. oktober 2016

ønskebørn74

grinny skriver:

Jeg ved at jeg har sagt det mange gange... men hvor er det vildt 

Jeg skal snart være mor igen 

Om 8 dage bliver jeg sat i gang, hvis jeg når så langt for kroppen er godt nok i gang med at øve sig og har været det i mange uger, nu er det bare ikke kun plukveer men også stærke menssmerter 

Var til trygheds CTG i onsdags fordi jeg selv døjer lidt psykisk her til sidst, men hun har bare den fineste stabile puls  Og hun blev skønnet til 3300 gram, så hun er ikke så lille 

Men 8 dage tøser!!! 

❤️❤️❤️ God fødsel sødeste ❤️❤️❤️

Anmeld Citér

4. oktober 2016

Mo9ca

grinny skriver:

Jeg ved at jeg har sagt det mange gange... men hvor er det vildt 

Jeg skal snart være mor igen 

Om 8 dage bliver jeg sat i gang, hvis jeg når så langt for kroppen er godt nok i gang med at øve sig og har været det i mange uger, nu er det bare ikke kun plukveer men også stærke menssmerter 

Var til trygheds CTG i onsdags fordi jeg selv døjer lidt psykisk her til sidst, men hun har bare den fineste stabile puls  Og hun blev skønnet til 3300 gram, så hun er ikke så lille 

Men 8 dage tøser!!! 

Selvom jeg ikke kender dig IRL så tror jeg at jeg tuder hvis eller når du deler din fødselshistorie med os andre herinde. Med de oplevelser dig og din mand har med i baggagen så er det jer SÅ forundt at I skal opleve at blive forældre til jeres datter og få hende med hjem. Det er det selvfølgelig for alle forældre, men specielt meget i jeres situation.

Mvh. M

Anmeld Citér

5. oktober 2016

grinny

ønskebørn74 skriver:

❤️❤️❤️ God fødsel sødeste ❤️❤️❤️

Tusind tak 

Anmeld Citér

5. oktober 2016

grinny

Mo9ca skriver:

Selvom jeg ikke kender dig IRL så tror jeg at jeg tuder hvis eller når du deler din fødselshistorie med os andre herinde. Med de oplevelser dig og din mand har med i baggagen så er det jer SÅ forundt at I skal opleve at blive forældre til jeres datter og få hende med hjem. Det er det selvfølgelig for alle forældre, men specielt meget i jeres situation.

Mvh. M

Tusind tak, det var meget sødt skrevet 

Og du kan tro at jeg deler det med jer når hun er kommet - hele baby.dk har været med lige fra graviditet med Isaac, behandling og så nu, så kunne slet ikke forestille mig ikke at skulle dele 

Anmeld Citér

5. oktober 2016

TNBC

grinny skriver:

Tusind tak, det var meget sødt skrevet 

Og du kan tro at jeg deler det med jer når hun er kommet - hele baby.dk har været med lige fra graviditet med Isaac, behandling og så nu, så kunne slet ikke forestille mig ikke at skulle dele 

Glæder mig til at læse det. 

God fødsel

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.