Tælle kalorier - hvor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

249 visninger
5 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. oktober 2016

Anonym trådstarter

Hvor kan jeg finde en 'kalorietæller'? Jeg er på C9, og skal have 500-600 kalorier til aftensmad, så jeg har brug for at regne ud, hvor meget jeg må få af de forskellige ting 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2016

Christabelle

Prøv Lifesum-appen

Anmeld Citér

2. oktober 2016

Muffinmus

Men, husk at når du stopper c9, må du ikke spise mere, for du tager på med eybrag igen, og mere til. Blot et godt råd da jeg kender 7 nu der er hoppet i c9 fælden.

Virkelig effektivt, men du skal fortsætte for at have et håb om varigt vægttab på den måde.

C9 er primært brugt som pyramide salg, hvor nogle skummer toppen af fløden ved at få andre til at sælge produkter.

Anmeld Citér

3. oktober 2016

Anonym trådstarter

Viwisa skriver:

Men, husk at når du stopper c9, må du ikke spise mere, for du tager på med eybrag igen, og mere til. Blot et godt råd da jeg kender 7 nu der er hoppet i c9 fælden.

Virkelig effektivt, men du skal fortsætte for at have et håb om varigt vægttab på den måde.

C9 er primært brugt som pyramide salg, hvor nogle skummer toppen af fløden ved at få andre til at sælge produkter.

Jamen det er vel ikke anderledes end andre kure, at man skal holde den sunde livsstil bagefter, ellers tager men det hele på igen. 

Og bare rolig, det er min søster, der er forhandler, så hun er ikke ude på at snyde mig (eller nogen andre for den sags skyld ) Og jeg fik den til indkøbspris  

Anmeld Citér

3. oktober 2016

Anonym trådstarter

Christabelle skriver:

Prøv Lifesum-appen

Tak 

Anmeld Citér

4. oktober 2016

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Jeg er nød til at sige, at det er en forkert måde, at tabe sig på... Ja man kickstarter slankekuren, men som en skriver, så ryger hele lortet på igen og selvom om produktet kommer fra din søster..

Det bedste som du kan gøre for dig selv, er en livsstilsændring, hvor du skifter din aftensmad ud med mere grønt, og så mindre portioner... 

Jeg har prøvet alverdens ting igennem livet og intet holder, som efter jeg ændret min livstil og fik byttet hvedemel, kartofler, ris og pasta ud med mere grønt... 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.