maven flytter sig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

535 visninger
3 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. oktober 2016

Falk43

Jeg er førstegangs gravid og nu i  uge 18+2 

jeg har indtil i forgårs i lang tid  haft  fornemmelsen af at rende rundt med en grapefrugt  over skambenet, tyngde fornemmelse , som gjorde det  svært at rejse sig fra sofaen, det hev og trak ; men i  løbet af de sidste par dage er den væk og min bule er flyttet op omkring navlen . Tyngde fornemmelsen er væk,  og det samme er  mine ellers noget spændte bryster . Andre der har oplevet det ? .. fornemmelsen er  lidt " flad " på en underlig behagelig måde;-) 

har været til Jordemoder samtale i tirsdages , alt skulle være  normalt og der var fin hjertelyd ,  men jeg kender ikke  min krop som gravid , derfor bliver jeg lidt bekymret ved forandringer  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2016

Anonym

Falk43 skriver:

Jeg er førstegangs gravid og nu i  uge 18+2 

jeg har indtil i forgårs i lang tid  haft  fornemmelsen af at rende rundt med en grapefrugt  over skambenet, tyngde fornemmelse , som gjorde det  svært at rejse sig fra sofaen, det hev og trak ; men i  løbet af de sidste par dage er den væk og min bule er flyttet op omkring navlen . Tyngde fornemmelsen er væk,  og det samme er  mine ellers noget spændte bryster . Andre der har oplevet det ? .. fornemmelsen er  lidt " flad " på en underlig behagelig måde;-) 

har været til Jordemoder samtale i tirsdages , alt skulle være  normalt og der var fin hjertelyd ,  men jeg kender ikke  min krop som gravid , derfor bliver jeg lidt bekymret ved forandringer  

Intet at være bekymret over. Hvis du skal bekymre dig hver gang din krop ændre sig i graviditeten så får du kuk i hovedet og så bliver det en meget lang graviditet. 

Slap af og nyd baby i maven. 

Anmeld Citér

3. oktober 2016

Falk43

Anonym skriver:

Intet at være bekymret over. Hvis du skal bekymre dig hver gang din krop ændre sig i graviditeten så får du kuk i hovedet og så bliver det en meget lang graviditet. 

Slap af og nyd baby i maven. 

Tak , slår koldt vand i blodet 

Anmeld Citér

3. oktober 2016

Anonym

Falk43 skriver:

Tak , slår koldt vand i blodet 

God ide. Der sker utrolig mange forandringer i ens krop. glæd dig over at du snart begynder at mærke liv så forsvinder bekymringerne også lidt der.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.