små elastikker til armbånd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

355 visninger
7 svar
0 synes godt om
1. oktober 2016

EnGodMor

Nu ved jeg faktisk ikke engang hvad jeg selv snakker om her, men mit kære barn vil rigtig gerne be om nogle små elastikker, som man kan lave armbånd af. 

Jeg aner overhovedet ikke hvad det er, eller hvad de hedder eller hvor de kan købes osv. 

Sider der nogle herinde, som kan hjælpe mig lidt på vej, til hvad det er for elastikker?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2016

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
EnGodMor skriver:

Nu ved jeg faktisk ikke engang hvad jeg selv snakker om her, men mit kære barn vil rigtig gerne be om nogle små elastikker, som man kan lave armbånd af. 

Jeg aner overhovedet ikke hvad det er, eller hvad de hedder eller hvor de kan købes osv. 

Sider der nogle herinde, som kan hjælpe mig lidt på vej, til hvad det er for elastikker?

Det er loom. 

Man kan købe dem i diverse legetøjs butikker. Føtex har dem også. 

Det er en pind som man sætter elastikkerne på sådan at de flettes sammen til et armbånd.

Anmeld Citér

1. oktober 2016

EnGodMor

hannetheis skriver:

Det er loom. 

Man kan købe dem i diverse legetøjs butikker. Føtex har dem også. 

Det er en pind som man sætter elastikkerne på sådan at de flettes sammen til et armbånd.

Åh gud følger den der pind  så med i de elastikker måm køber? Og tusinde tak for svar

Anmeld Citér

1. oktober 2016

EnGodMor

Skouboe skriver:

https://www.rainbowloom.com/

det ser svært ud. 

Men Nøøøøøøøøj det er flot faktisk. 

jeg må lige Google hvor man får sådan en kæmpe kasse med det hele i, til nogenlunde penge

Anmeld Citér

2. oktober 2016

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
EnGodMor skriver:

Åh gud følger den der pind  så med i de elastikker måm køber? Og tusinde tak for svar

Man kan købe en samlet pakke til ikke ret mange penge. Hvor alt er i.

Anmeld Citér

2. oktober 2016

GrønStjerne

En kasse kan fås for max 100 kr, nogle gange 50 på tilbud. Salget er vist faldet, så man kan tit finde nogle gode tilbud...

Anmeld Citér

2. oktober 2016

Skouboe

EnGodMor skriver:

det ser svært ud. 

Men Nøøøøøøøøj det er flot faktisk. 

jeg må lige Google hvor man får sådan en kæmpe kasse med det hele i, til nogenlunde penge

Prøv eBay. Man kan lave dem meget svære, men også nemme, fx kan man lave dem på fingrene, det er nemmest for mindre børn. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.