Jeg er ny herinde. Jeg har et spørgsmål som jeg håber at i kan svare på. Jeg ringer til lægen mandag, men da det kun er lørdag idag kan jeg ikke klare ventetiden. Jeg er idag på 38. dag i cyklussen, og min cyklus er altid 29-30 dage uden undtagelser meget punktligt. For et par dage siden havde jeg menstruations symptomer, men jeg blødte slet ikke overhoved. Jeg har testet negativt tre gange, sidste gang så sent som idag - men idag testede jeg for første gang ÆL, og den var klokkeklar positiv! Jeg føler en smule jag fra underlivet, men mine veninder og kæreste siger at det kan jo være indbildning? Er der nogle som har været i samme situation eller har hørt om noget lignende? Og hvad var udfaldet i så fald? Min ÆL test er klokkeklar, men hvis jeg havde æl og 'bare' havde sprunget en cyklus over (aldrig sket før) burde det så ikke først være om en uges tid, da jeg kun er gået 8 dage over og dermed kun ville være på 8. dag? På billedet ses øverst en negativ grav. test og nederst en positiv æl. test.
Mvh. en meget frustreret, spændt og håbende Cecilie 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld
Citér