Gave til en ret ny kæreste? Hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.429 visninger
7 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. oktober 2016

Mor11

Profilbillede for Mor11

Hey piger.. 

Jeg er lidt på bar bund her. Jeg har mødt en helt fantastisk mand her i starten af august måned, og vi er bare hamrende vilde med hinanden og forelskelsen vil ingen ende tage! Men vi ses ikke ret meget da han arbejder uden for DK. Pisse hårdt for et nyt forhold. Ydermere, er hans far lige død og han går derfor igennem en hård tid pt.. Så ja, mega rutsjebanetur i hans liv på få måneder.! 

Han har fødselsdag om en månedstid og jeg vil så gerne finde det HELT rigtige til ham. Men hvad? Han har penge nok, så det er ikke fordi han står og mangler noget praktisk, jeg tænker det mere skal være en symbolsk og betydningsfuld gave.. Han bliver 35 i øvrigt.. 

Håber i har nogen gode forslag 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2016

MM00

Mor11 skriver:

Hey piger.. 

Jeg er lidt på bar bund her. Jeg har mødt en helt fantastisk mand her i starten af august måned, og vi er bare hamrende vilde med hinanden og forelskelsen vil ingen ende tage! Men vi ses ikke ret meget da han arbejder uden for DK. Pisse hårdt for et nyt forhold. Ydermere, er hans far lige død og han går derfor igennem en hård tid pt.. Så ja, mega rutsjebanetur i hans liv på få måneder.! 

Han har fødselsdag om en månedstid og jeg vil så gerne finde det HELT rigtige til ham. Men hvad? Han har penge nok, så det er ikke fordi han står og mangler noget praktisk, jeg tænker det mere skal være en symbolsk og betydningsfuld gave.. Han bliver 35 i øvrigt.. 

Tænker en weekend hvor det bare er jer to og i nyder hinanden 

I kan enten være der hjemme hos en af jer, tag på hotel eller leje en hytte på en campingplads. Der er nogle vinter camping pladser. 

Anmeld Citér

1. oktober 2016

Mor11

Profilbillede for Mor11
T10 skriver:

Tænker en weekend hvor det bare er jer to og i nyder hinanden 

I kan enten være der hjemme hos en af jer, tag på hotel eller leje en hytte på en campingplads. Der er nogle vinter camping pladser. 

Han bor på hotel det meste af sit liv, så jeg tror måske ikke det er det han har mest lyst til  og ellers er det sådan lidt på den måde vi har ses generelt. Altså et par dage ad gangen hvor jeg selvfølgelig ikke har haft børn - evt taget fri fra arbejde et par dage og så bare nydt tiden vi havde. Netop fordi det er så begrænset hvor meget vi har kunne ses, pga hans arbejde. 

Anmeld Citér

1. oktober 2016

Lisbeth1985

Mor11 skriver:

Hey piger.. 

En oplevelse,som han skal dele med dig❤️

Anmeld Citér

1. oktober 2016

Mor11

Profilbillede for Mor11
Lisbeth1985 skriver:

Det er bare så svært synes jeg.. Det er en god ide! Han har bare gjort og oplevet rigtig mange ting i sit liv, så det er svært at "toppe" hvis du forstår? 

Anmeld Citér

1. oktober 2016

Mor11

Profilbillede for Mor11
Lisbeth1985 skriver:

Noget helt andet ift oplevelser er, at det er svært at arrangere noget for/med ham da jeg aldrig ved hvornår han har fri eller hvor længe. Besværlig type! 

Anmeld Citér

1. oktober 2016

Lisbeth1985

Mor11 skriver:

Noget helt andet ift oplevelser er, at det er svært at arrangere noget for/med ham da jeg aldrig ved hvornår han har fri eller hvor længe. Besværlig type! 

Giv ham en helikoptertur,en sejltur,et flødebollekursus eller en ølsmagning på et gavekort,så han selv kan være med til at bestemme dagen��

Anmeld Citér

1. oktober 2016

Lisbeth1985

Mor11 skriver:

Det er bare så svært synes jeg.. Det er en god ide! Han har bare gjort og oplevet rigtig mange ting i sit liv, så det er svært at "toppe" hvis du forstår? 

Han har jo ikke gjort tingene med dig��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.