god(meget tidlig) morgen 
Jeg har en dejlig datter fra juni 2015 med min søde mand. Hun kom til, efter halvanden års kamp med reagensglasbehandling, og var jo om noget planlagt. før graviditeten med hende, var jeg gravid udenfor livmoderen, og fik derfor fjernet den ene æggeleder. I forbindelse med vores reagensglasbehandling, blev det konstateret at der var en del arvæv på den tilbageværende æggeleder, og derfor besluttede vi at opstarte behandlingen med det samme.
vi er så småt begyndt at tale om at spare op til en lillebrøster, som vi ville gå i gang med om ca 2 år efter vi forhåbentlig har købt et dejligt hus.
Nu står jeg så, kl 5 om morgenen, præcis 2 år efter jeg testede positiv med min datter, med en knald positiv test.
Jeg er fuldstændig i chok.
Det kunne ikke være dårligere timet. Vi bor til leje i et meget lille 3-værelses hus, hvor vi er i gang med at spare op til udbetaling til vores eget hus. Der er ikke meget plads, men det kan gå an den første tid. Vores økonomi er fin, og vi har masser af overskud i hverdagen, så det er jeg ikke bekymret for at vi nok skal klare.
Nu til mit egentlige dilemma;
Jeg har i onsdags netop fået tilbudt mit drømmejob, og sagde selvfølgelig ja tak, med opstart 01.11.16, hvor jeg vil være ca 8-9 uger henne. Torsdag sagde jeg op på mit nuværende arbejde, så der er ingen vej tilbage. Nu er jeg sådan i tvivl om, om jeg skal sige noget til min nye chef med det samme når jeg starter, eller om jeg skal vente til efter min prøvetid?
jeg har frygtelig dårlig samvittighed overfor min nye arbejdsplads, og er så bange for at de vil føle sig snydt over at jeg pludselig står og er blevet gravid og skal på barsel. Det var en lang ansættelsesprocess med 6 andre konkurrenter, og derfor er jeg så bange for at de føler sig forrådt, på trods af at jeg på tidspunktet for ansættelsen ikke havde den fjerneste ide om min situation..
Det blev en stor rodebutik, men tak fordi du læste med så langt 
Hvad ville i gøre i min situation?