Fald i temperatur 6+0 - stadig gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.959 visninger
6 svar
6 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. september 2016

Anonym trådstarter

Hej, 

Håber I kan hjælpe derude. Man hører jo så meget om at ens temperatur skal forblive høj, hvis man er gravid. Min har været omkring 37,8-37,2 siden ægløsning og så ca. 21 dage. De sidste dage har min temp. så været omkring 36,5-7 stykker. Mine få symptomer er ikke ændret. Er den faldende temp et dårligt tegn? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2016

Anonym trådstarter

Ingen der har erfaring med det?  

Anmeld Citér

1. oktober 2016

Tin

Profilbillede for Tin
Anonym skriver:

Hej, 

Håber I kan hjælpe derude. Man hører jo så meget om at ens temperatur skal forblive høj, hvis man er gravid. Min har været omkring 37,8-37,2 siden ægløsning og så ca. 21 dage. De sidste dage har min temp. så været omkring 36,5-7 stykker. Mine få symptomer er ikke ændret. Er den faldende temp et dårligt tegn? 

Jeg har kun hørt at temperaturen skal stige ved ægløsning , op til 0,5 gr.

Derudover tror jeg ikke det har noget på sig overhovedet og tænker at du bare bekymrer dig selv ved at gå og måle hele tiden.

Har du taget en positiv test - så er du gravid! Og det er uanset hvad din temperatur viser.

Anmeld Citér

1. oktober 2016

AnoMom

Din temperatur fortæller intet om du er gravid eller ej. Det er kun ægløsning din temperatur ændre sig ved. 

Så at din temperatur har været lidt stigende siden ægløsning fortæller bare du har haft lidt sygdom i kroppen som der er meget af for tiden :-)

Anmeld Citér

1. oktober 2016

Lykkelig-Kvinde

Jeg ved ikke meget om det med temperaturen men jeg tænker du skal lade være med at pine din selv med dårlige tanker pga ændret temperatur 

istedet så slap af og nyd livet, jo mere rolig du er jo bedere har en evt baby det inde i maven 

Anmeld Citér

3. oktober 2016

Anonym trådstarter

Tak for svar allesammen. Med flere aborter i baggagen og risiko for flere er det lidt svært at slappe heelt af :-) Men jeg vil prøve. Igen, tak for svar! 

Anmeld Citér

3. oktober 2016

xStinepigen

Ena tempertur ændre sig meget i løbet af dagen, og cil ofte være højst om morgenen og aftenen

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.