Endnu en om vitaminer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

313 visninger
7 svar
1 synes godt om
30. september 2016

Lykkelig-Kvinde

jeg skal til og igang med projekt baby.. 

For nogle måneder tilbage fik jeg undersøgt om jeg manglede vitaminer da jeg før har manglet D, det vidste sig at jeg mangler en lille bitte smugle b vitamin, dem startede jeg så op på, men fik voldsom kvalme af dem, halvanden uge med konstant kvalme (var ikke startet baby projekt der), efter samråd med lægen stoppede jeg igen og har ikke haft kvalme siden 

lægen sagde det var unormalt at man fik kvalme af dem og kunne ikke forklare det

jeg læser så at det er godt at spise b vitamin når man er gravid men frygten for kvalmen kommer så, hvad tænker i jeg skal gøre ? Er der andre alternativer ? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2016

Lykkelig-Kvinde

Nogle der ved noget ? 

Anmeld Citér

1. oktober 2016

Astoria

Profilbillede for Astoria

Spise varieret. Det findes i en masse madvarer såsom citrusfrugter or grønne grøntsager. Du kan sikkert finde en detaljeret liste på nettet. 

Anmeld Citér

1. oktober 2016

Lykkelig-Kvinde

Astoria skriver:

Spise varieret. Det findes i en masse madvarer såsom citrusfrugter or grønne grøntsager. Du kan sikkert finde en detaljeret liste på nettet. 

Så du mener ikke jeg er nødsaget til b vitaminerne eller ? 

Anmeld Citér

1. oktober 2016

Astoria

Profilbillede for Astoria
Lykkelig-Kvinde skriver:

Så du mener ikke jeg er nødsaget til b vitaminerne eller ? 

Jeg ville personligt tage folinsyre, måske prøve forskellige mærker, men hvis du ikke holder det nede, så ville jeg sørge for at få dækket så meget som muligt igennem kost. 

Anmeld Citér

1. oktober 2016

Lykkelig-Kvinde

Astoria skriver:

Jeg ville personligt tage folinsyre, måske prøve forskellige mærker, men hvis du ikke holder det nede, så ville jeg sørge for at få dækket så meget som muligt igennem kost. 

Dem jeg havde problemer med var dem der direkte hed b vitamin.. 

Anmeld Citér

1. oktober 2016

"Anarkisten"

Lykkelig-Kvinde skriver:

Dem jeg havde problemer med var dem der direkte hed b vitamin.. 

Jeg ville nok forsøge mig med andre mærker. Folsyre er jo også en b-vitamin og den skal du jo have. Måske du bedre kan tåle en flydende? Man kan få noget der hedder Berocca, som er alle b- italienerne, C-vitamin, zink og magnesium.

Jeg ville helt klart prøve lidt forskelligt, for det lyder "mærkeligt" at du får kvalme af dem. B6-vitamin tages faktisk mod kvalme 

Anmeld Citér

1. oktober 2016

Lykkelig-Kvinde

"Anarkisten" skriver:

Jeg ville nok forsøge mig med andre mærker. Folsyre er jo også en b-vitamin og den skal du jo have. Måske du bedre kan tåle en flydende? Man kan få noget der hedder Berocca, som er alle b- italienerne, C-vitamin, zink og magnesium.

Jeg ville helt klart prøve lidt forskelligt, for det lyder "mærkeligt" at du får kvalme af dem. B6-vitamin tages faktisk mod kvalme 

Lægen kunne heller ikke forklare det, netop fordi som du selv siger at det skulle fjerne kvalme.. 

Men ja måske jeg skal prøv andre mærker for ja selvfølgelig skal jeg have dem der er nødvendig for baby 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.