Brug for opmuntring!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

342 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. september 2016

Anonym trådstarter

Det er nu 2. gang jeg oplever, at tage en positiv graviditetstest inden menstration, og at testen ender med at blive negativ hvorefter min menstration kommer.

Jeg ved godt, at jeg burde vente med at teste, til at jeg er gået over tid! MEN shit, hvor er jeg ked af det, vred og skuffet. Jeg har været sur på alt og alle de sidste par dage - og det er slet ikke fair. 

Jeg havde et forløb for 4. Mdr siden, hvor jeg blev fulgt på sygehuset, fordi mit hcg tal hverken ville stige eller falde, så endte med en medicinsk behandling, hvorefter jeg ikke måtte blive gravid i 3 mdr. Nu forsøger vi for 2. gang, og igen mislykkes graviditeten 

Som overskriften lyder, så har jeg virkelig brug for opmuntrende ord 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2016

Rockertand

Anonym skriver:

Det er nu 2. gang jeg oplever, at tage en positiv graviditetstest inden menstration, og at testen ender med at blive negativ hvorefter min menstration kommer.

Jeg ved godt, at jeg burde vente med at teste, til at jeg er gået over tid! MEN shit, hvor er jeg ked af det, vred og skuffet. Jeg har været sur på alt og alle de sidste par dage - og det er slet ikke fair. 

Jeg havde et forløb for 4. Mdr siden, hvor jeg blev fulgt på sygehuset, fordi mit hcg tal hverken ville stige eller falde, så endte med en medicinsk behandling, hvorefter jeg ikke måtte blive gravid i 3 mdr. Nu forsøger vi for 2. gang, og igen mislykkes graviditeten 

Som overskriften lyder, så har jeg virkelig brug for opmuntrende ord 

Det skal nok lykkes, selvom tålmodighed nok ikke er det, du har mest af...

Anmeld Citér

30. september 2016

Anonym

Jeg kender VIRKELIG godt følelsen..Hele min sommerferie blev smadret, da jeg også skulle have en medicinsk abort.. Var så knust.. og er jeg til dels stadigvæk fordi min cyklus er HELT fucked og vi kun har haft en chance siden aborten pga. den lorte cyklus. Så her føler jeg sgu også at alt er imod os... Men ved du hvad!? Det skal nok blive vores tur en eller anden dag! På den ene eller anden måde Vores tid er bare ikke kommet endnu  

Jeg sender jer alle de bedste tanker og krydser alt hvad jeg kan for jer 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.