Anonym skriver:
Da jeg hentede min dreng idag i børnehaven opdagede jeg at han blødte en lille smule i det ene øre. Ifølge børnehaven har han ikke slået sig (hvad de ved af) og han har heller ikke feber. Men han blev ved med at tage sig til øret og sagde, at der var 'noget derinde', så endte med at tage til vagtlægen. De kunne ikke se noget andet end blod og bad os om at ringe til ørelægen imorgen.
Her til aften synes jeg så, at blødningen er tiltaget en lille smule. Jeg har tørret hans øre et par gange i timen, fordi det begynder at løbe lidt ud af øret. Nu er han så puttet med vat i øret og jeg har tænkt mig at ringe til ørelægen imorgen tidlig.
Men er der nogen herinde, der har prøvet noget lignende? Til info har han t-dræn i begge ører og fik dem kontrolleret for 1 måned siden.
Hmm...det er da lidt mystisk. Syntes det er mærkeligt at egen læge ikke kan se årsagen til at det bløder, for umiddelbart ser det ikke ud som om det kun er lidt 
Lige da jeg læste overskriften tænkte jeg, at det måtte være en trommehinde der var sprunget, men det afkræftede egen læge?
Tænker, at sådan et dræn kan jo godt stoppe til og hvis der så er tryk på, så bliver det vel nærmest "skudt ud" og det kan da nok godt give en blødning 
God ide af ringe til ørelægen i morgen tidlig, for sådan et øre skal da ikke bløde 
Har han ondt? Er han snottet?
Anmeld
Citér