Tøj, der skjuler maven?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.389 visninger
7 svar
5 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. september 2016

Morogbarn

Profilbillede for Morogbarn

hvilket tøj/snit har I erfaring med, at man bedst kan skjule maven i? Jeg har brug for, at det forbliver en hemmelighed så længe som mulig.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2016

Lykkelig-Kvinde

Morogbarn skriver:

hvilket tøj/snit har I erfaring med, at man bedst kan skjule maven i? Jeg har brug for, at det forbliver en hemmelighed så længe som mulig.

De slaks bluser som er løse på maven men stramme ved brystet.. 

Jeg har lidt mave delle som jeg ikke kan lide, ved godt det ik er helt det samme men de bluser hjælper mig med at skjule fedtet 

Anmeld Citér

29. september 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Morogbarn skriver:

Jeg går gerne i kjoler med ca dette snit (har mest en delle-mave jeg skjuler lidt ) - Den sidder tæt over brystet, og lidt ned på ribenene, derefter går den lidt ud/bliver løs. Det er genialt til at skjule en lille mave.

http://www.hm.com/dk/product/50400?article=50400-B#article=50400-B 

Anmeld Citér

29. september 2016

An&Jo

Store oversize striktrøjer nu hvor vi går ind i efterår og vinter perioden generelt så oversize tøj er godt til at skjule.. men ellers noget der skærer lige under brystet 

Anmeld Citér

29. september 2016

Anonym

Morogbarn skriver:

Synes nederdele kan være super gode til formålet. Sådan nogle klokke- formede, hvis det giver mening. 

Anmeld Citér

29. september 2016

Morogbarn

Profilbillede for Morogbarn

Super gode forslag indtil videre. Tak 

Anmeld Citér

30. september 2016

ErDuHerIkkeSnart

Det kommer nok meget an på din kropstype? Jeg er ret lille og slap afsted med store cardigans og stramme nederdele/bukser/leggins helt frem til uge 17-18 stykker...

Anmeld Citér

30. september 2016

ErDuHerIkkeSnart

Det kommer nok meget an på din kropstype? Jeg er ret lille og slap afsted med store cardigans og stramme nederdele/bukser/leggins helt frem til uge 17-18 stykker...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.