Er de alle positive æl test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2016

grinny

Anonym skriver:

og der står på test at de skal være lige tydelige eller t skal være tydeligere og det er de alle sammen.

men tror på flertallet som har sagt de er positive (har den oppe på en anden side også) 

Du må selvfølgelig tro hvad du vil 

Men de er ikke alle lige tydelige, og man var ikke ÆL i 10 dage 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2016

Anonym trådstarter

grinny skriver:

Du må selvfølgelig tro hvad du vil 

Men de er ikke alle lige tydelige, og man var ikke ÆL i 10 dage 

nej det er det der er underligt, men jeg har positive test hverdag. 

jeg har 20 personer der har sagt de er positive alle sammen, og en der siger kun en er. stoler mest på de 20 andre og hvad jeg også selv kan se og det er at alle streger er lige tydelige, fra første test blev taget. 

hvor nogen bare er falmet grundet de har ligget længe

Anmeld Citér

29. september 2016

ninibadini

Hvorfor spørger du så hvis du ikke vil høre forskellige svar?  Man kan sådan set ikke aflæse en test efter tid, da farven ændrer sig. Så det er kun dig der ved hvordan de har set ud lige da de er blevet taget. Det gør i øvrigt hverken fra eller til hvad folk synes eller mener- det ændrer ikke på hvornår din æl præcist har fundet sted.

Undskyld på forhånd hvis du tager mit indlæg nært, men jeg synes omvendt heller ikke det var en pæn måde du skrev til den anden debattør.

Anmeld Citér

29. september 2016

Anonym trådstarter

ninibadini skriver:

Hvorfor spørger du så hvis du ikke vil høre forskellige svar?  Man kan sådan set ikke aflæse en test efter tid, da farven ændrer sig. Så det er kun dig der ved hvordan de har set ud lige da de er blevet taget. Det gør i øvrigt hverken fra eller til hvad folk synes eller mener- det ændrer ikke på hvornår din æl præcist har fundet sted.

Undskyld på forhånd hvis du tager mit indlæg nært, men jeg synes omvendt heller ikke det var en pæn måde du skrev til den anden debattør.

det fint nok hun ikke syntes andet end en er positiv. men når jeg har 20 på en anden side der alle siger de er positive og kun en der ikke kan se det, så følger jeg flertallet og selv når jeg står og kigger på de falmede er de stadig lige tydelige. 

havde æl d. 19, der stod jeg med den første positive så der er jeg 100% på jeg havde æl. 

mit problem er jeg bliver ved med at have positive æl test. og det er frustrerende. den test jeg tog i mandags var også bragende positiv og den tog jeg for sjov sammen med en veninde som havde æl dagen efter mig, hendes var negativ og min positiv.

Anmeld Citér

29. september 2016

Muffinmus

Et er positiv.  ..så der skal knaldes inden for Ca 24 timer der... Resten er tæt på lige op til, eller har været men er på vej ned.  

De fleste læser æl teste lidt forkert,  men ud fra dine fotos, er det kun nr et. Og er de taget samne dag, så regn ud fra den, er de taget på forskellige dage, har din æl været der. 

Og di kan aldrig sammenligne ned andre kvinders cyklus eller tests, da LH jo ikke dannes eller nedbrydes end..  LH er ofte længere tid om at nedbrydes end stigningen..

Anmeld Citér

1. oktober 2016

Anonym trådstarter

Viwisa skriver:

Et er positiv.  ..så der skal knaldes inden for Ca 24 timer der... Resten er tæt på lige op til, eller har været men er på vej ned.  

De fleste læser æl teste lidt forkert,  men ud fra dine fotos, er det kun nr et. Og er de taget samne dag, så regn ud fra den, er de taget på forskellige dage, har din æl været der. 

Og di kan aldrig sammenligne ned andre kvinders cyklus eller tests, da LH jo ikke dannes eller nedbrydes end..  LH er ofte længere tid om at nedbrydes end stigningen..

Har været ved læge og har fået bekræftet at alle var positive de er alle sammen nøjagtig samme farve fra den føste test af. Så stoler på læge og ssygeplejerske

Men har valgt at gå efter hvad jeg selv kan se på billederne og der er lige tydelige streger hele vejen og står igen idag en en test hvor test stregen er mere positiv end control stregen

Anmeld Citér

1. oktober 2016

Anonym trådstarter

Viwisa skriver:

De er taget over flere dage siden d. 19 og der var den 1 minut efter jeg havde tisset meget positiv 

Anmeld Citér

1. oktober 2016

Anonym

Har været ved læge og har fået bekræftet at alle var positive de er alle sammen nøjagtig samme farve fra den føste test af. Så stoler på læge og ssygeplejerske

Men har valgt at gå efter hvad jeg selv kan se på billederne og der er lige tydelige streger hele vejen og står igen idag en en test hvor test stregen er mere positiv end control stregen

Holder nu på de ikke er ens hvis dine billeder skulle være blot lidt korrekte...Men, skulle de ske at en læge har ville udtale sig om dine æl test, hvilket de for øvrigt ofte kun ved ganske lidt om,  hvad vil du så bruge det til?? Din æl ligger jo kun på en dag uanset hvad dine tests sige?

Måske de skulle teste for nogle ad de sygdomme der rent faktisk kan ses på en æl i nogle tilfælde, for skulle der være noget der, skal der jo handles på det.

Anmeld Citér

1. oktober 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Holder nu på de ikke er ens hvis dine billeder skulle være blot lidt korrekte...Men, skulle de ske at en læge har ville udtale sig om dine æl test, hvilket de for øvrigt ofte kun ved ganske lidt om,  hvad vil du så bruge det til?? Din æl ligger jo kun på en dag uanset hvad dine tests sige?

Måske de skulle teste for nogle ad de sygdomme der rent faktisk kan ses på en æl i nogle tilfælde, for skulle der være noget der, skal der jo handles på det.

Jeg fejler intet så det ikne sygdomme den opfanger

Vi har siddet 5 og kigget på mine test (ikke på billeder men i hånden) og de siger også positive. 

Men jeg har fået mine svar på en anden side

Anmeld Citér

1. oktober 2016

Ras.mussen

Anonym skriver:

De har alle sammen samme farve og er lige tydelige

Hvorfor spørg du så? Du har jo konkluderet at de alle er ens. 

Men bestemt KUN den der står 1 på der er positiv. 

God aften 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.