Nogen fra Stevns?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

283 visninger
4 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. september 2016

Sørens

Hej piger! Er der nogle herinde fra Stevns? Vi overvejer at flytte til Hellested, Hårlev eller evt Arnøje om et års tid! Gode råd, erfaringer og lign. søges ? ;-)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2016

Anabantids

Vi bor i Enderslev uden for Hårlev. Er selv tilflyttere, men hvis du har spørgsmål, så skal jeg gerne forsøge at svare ��.

Anmeld Citér

29. september 2016

Sørens

Anabantids skriver:

Vi bor i Enderslev uden for Hårlev. Er selv tilflyttere, men hvis du har spørgsmål, så skal jeg gerne forsøge at svare ��.

Er mest bare nysgerrig...er I glade for det? Er I blevet godt modtaget og har I børn i børnehave, skole osv?

Anmeld Citér

17. oktober 2016

Anabantids

Sørens skriver:

Er mest bare nysgerrig...er I glade for det? Er I blevet godt modtaget og har I børn i børnehave, skole osv?

Beklager det sene svar, men nogle familiemæssige udfordringer har gjort, at jeg ikke har været aktiv i en længere periode. Vi er generelt glade for det. Vi har lige fået vores første barn, så kender endnu ikke tip børnehave og skole. Fra naboer har jeg dog hørt, at Hotherskolen i Hårlev har et ret dårligt ry, så vi overvejer at skrive vores søn op til lilleskolen i Køge. Skal dog lige undersøge sagen lidt bedre først .

Anmeld Citér

19. oktober 2016

Sørens

Anabantids skriver:

Beklager det sene svar, men nogle familiemæssige udfordringer har gjort, at jeg ikke har været aktiv i en længere periode. Vi er generelt glade for det. Vi har lige fået vores første barn, så kender endnu ikke tip børnehave og skole. Fra naboer har jeg dog hørt, at Hotherskolen i Hårlev har et ret dårligt ry, så vi overvejer at skrive vores søn op til lilleskolen i Køge. Skal dog lige undersøge sagen lidt bedre først .

Tak for dit svar :-) Vi har hørt gode ting om Hellested og friskolen. Så vi ville gerne prøve at finde noget i det område! Havde godt hørt om der hvor I bor også...dog er det nok lidt for langt fra friskolen, hvis vores søn skal starte der og med tiden selv cykle frem og tilbage. Tak igen for indput! :-)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.