Kundeaften i Bestseller Silkeborg!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.545 visninger
10 svar
0 synes godt om
1. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Var lige et smut i Silkeborg tidligere i dag og inde i Bestseller.... Dejlig butik med ventetøj fra mama licious og andre lækre sager til de knapt så gravide

I aften har de kundeaften kl.19.00-21.00 hvor der er modeshow, lidt guf til ganen og 10 % rabat på ikke nedsatte varer

Jeg håber da der er andre end Trine89 og jeg der tager derind og lurer!
Butikken ligger på Vestergade 24 i Silkeborg

knus Caroline, som da lige ville dele det med Jer andre!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2009

Diana...

EJJJ Det bare typisk det ville jeg sgu gerne ha været inde men det går nok ikke med en syg Lucas Ihhhhh TYPISK.

Anmeld

1. oktober 2009

Moderator

Diana... skriver:

EJJJ Det bare typisk det ville jeg sgu gerne ha været inde men det går nok ikke med en syg Lucas Ihhhhh TYPISK.

åh nej, er han syg, det lille pus!?

Anmeld

1. oktober 2009

Diana...

Caroline86 skriver:

åh nej, er han syg, det lille pus!?

Ja det vi alle sammen øv øv men pyt med os bare Lucas snart bliver rask hader når han er syg ville ønske man kunne være det for dem.

Hvordan går det med dig? er du på dupperne igen?

Anmeld

1. oktober 2009

Moderator

Diana... skriver:

Ja det vi alle sammen øv øv men pyt med os bare Lucas snart bliver rask hader når han er syg ville ønske man kunne være det for dem.

Hvordan går det med dig? er du på dupperne igen?

ja, jeg er helt på toppen!
Og lillepigen gav mig de første rigtige spark i går aftes, så jeg svæver bare rundt i min egen lille kuppel af glæde... og Daniel er også helt oppe og køre og glæder sig til at han får lov at mærke (der er VIRKELIG sket noget med ham de sidste par uger)

Anmeld

1. oktober 2009

Diana...

Caroline86 skriver:

ja, jeg er helt på toppen!
Og lillepigen gav mig de første rigtige spark i går aftes, så jeg svæver bare rundt i min egen lille kuppel af glæde... og Daniel er også helt oppe og køre og glæder sig til at han får lov at mærke (der er VIRKELIG sket noget med ham de sidste par uger)

Ej det er jeg bare glad for at høre hvis der nogen der fortjener det så det dig. ALTSÅ hvor er det skønt for jer. og det er sgu altså bare noget særligt at mærke den første gang ikk.

Kæmpe kram til dig.

Anmeld

1. oktober 2009

Moderator

Diana... skriver:

Ej det er jeg bare glad for at høre hvis der nogen der fortjener det så det dig. ALTSÅ hvor er det skønt for jer. og det er sgu altså bare noget særligt at mærke den første gang ikk.

Kæmpe kram til dig.

tusind tak søde!
Det var nemlig bare HELT vildt at mærke hende... og jeg havde slet ikke regnet med at få så stort et spark så tidligt... men det er kun dejligt!

Anmeld

1. oktober 2009

Moderator

putter den lige lidt op så alle kan se den inden det starter

Anmeld

1. oktober 2009

Mira0911

Caroline86 skriver:

Var lige et smut i Silkeborg tidligere i dag og inde i Bestseller.... Dejlig butik med ventetøj fra mama licious og andre lækre sager til de knapt så gravide

I aften har de kundeaften kl.19.00-21.00 hvor der er modeshow, lidt guf til ganen og 10 % rabat på ikke nedsatte varer

Jeg håber da der er andre end Trine89 og jeg der tager derind og lurer!
Butikken ligger på Vestergade 24 i Silkeborg

knus Caroline, som da lige ville dele det med Jer andre!

For F***** da....

Anmeld

1. oktober 2009

Moderator

Dutte84 skriver:

For F***** da....

øv søde..så du det først nu?
skal nok prøve at skrive det tidligere næste gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.