Babyshower - hjææælp :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

419 visninger
3 svar
2 synes godt om
28. september 2016

CamillaLouise

Hej med jer

Har I været til et babyshower? Eller måske selv været hovedperson til et?

Jeg fornemmer mere og mere, at det bliver moderne at holde babyshower. Jeg har lavet et lille spørgeskema, som ikke tager mere end et par minutter at svare på, så jeg håber, I har lyst til at følge linket og svare på lidt spørgsmål. Det vil være en kæmpe hjælp! 

https://da.surveymonkey.com/r/5X97XZ9

TAK!

Mange hilsner 

Cille Louise

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2016

Berta

CamillaLouise skriver:

Hej med jer

Har I været til et babyshower? Eller måske selv været hovedperson til et?

Jeg fornemmer mere og mere, at det bliver moderne at holde babyshower. Jeg har lavet et lille spørgeskema, som ikke tager mere end et par minutter at svare på, så jeg håber, I har lyst til at følge linket og svare på lidt spørgsmål. Det vil være en kæmpe hjælp! 

https://da.surveymonkey.com/r/5X97XZ9

TAK!

Mange hilsner 

Cille Louise

Hej

Det er god stil når man beder folk om hjælp til spørgeskema lige at skrive hvad formålet med undersøgelsen er - og især hvis man selv evt. har kommercielle interesser i det. 

Mvh Berta

Anmeld Citér

28. september 2016

CamillaLouise

Hej Berta

Det har du helt ret i :-) 

Egentlig er det mest fordi, jeg selv har studset lidt over, at flere og flere herhjemme har taget traditionen så meget til sig. Så først og fremmest bunder det i en oprigtig nysgerrighed Og derfor vil jeg også høre, hvad I andre har af erfaringer med det? 

Og så synes jeg ellers, at det forholdsvist tydeligt fremgår af mit spørgeskema, hvad hensigten er at undersøge. 

Mange hilsner
Camilla Louise

Anmeld Citér

28. september 2016

linkon

Ville være en god idé at skrive det her, så man ikke behøver at klikke sig ind i en undersøgelse man ikke vil svare på! Men til dit sidste spørgsmål på din test, så er der virkelig mange butikker på nettet der allerede har meget fokus på babyshower og leverer hjem til døren, så du skal virkelig finde nogen fantastiske, virkelig flotte og billige dekorationer hvis det er noget man vil lykkes med! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.