hvilke grunder til positiv æl

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

635 visninger
18 svar
4 synes godt om
28. september 2016

skøjte-prinsessen

hej dejlige kvinder!

ja. jeg har behov for at høre, hvad kan grundene være til at ens æl test er bragende positive over en uge efter den første viste positiv?

jeg har læst en anden tråd herinde fra hvor mange siger, gravid og så har jeg hørt PCO også kunne være grunden (dog har jeg ikke PCO) 

men er der andre grunde, eller kan det udelukkende være grundet PCO eller graviditet?

de test jeg har er ens med de test jeg har fra første positive æl test for 1.5 uge siden 100% positiv

håber nogen kan hjælpe

har taget g-test er er negativ, men gynækolog siger det er nok for tidligt

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2016

Ras.mussen

skøjte-prinsessen skriver:

hej dejlige kvinder!

ja. jeg har behov for at høre, hvad kan grundene være til at ens æl test er bragende positive over en uge efter den første viste positiv?

jeg har læst en anden tråd herinde fra hvor mange siger, gravid og så har jeg hørt PCO også kunne være grunden (dog har jeg ikke PCO) 

men er der andre grunde, eller kan det udelukkende være grundet PCO eller graviditet?

de test jeg har er ens med de test jeg har fra første positive æl test for 1.5 uge siden 100% positiv

håber nogen kan hjælpe

har taget g-test er er negativ, men gynækolog siger det er nok for tidligt

Forstår ikke tråden? 

Du skriver så uvirkelig at jeg er gravid, og samtidigt skriver du g testen er negativ. 

Hvad er dilemmaet? 

Anmeld Citér

28. september 2016

skøjte-prinsessen

Forstår ikke tråden? 

Du skriver så uvirkelig at jeg er gravid, og samtidigt skriver du g testen er negativ. 

Hvad er dilemmaet? 

tror min computer selv har sat noget ind for genkender ikke det sidste der står i det der.

det er rettet nu det var bare sådan en signalatur man kan sætte.

Anmeld Citér

28. september 2016

skøjte-prinsessen

Forstår ikke tråden? 

Hvad er dilemmaet? 

vil bare gerne vide om hvad grunden kan være til at jeg tester positiv på æl ca. 1.5 uge efter jeg testede positiv første gang, men g-test er negativ  

Anmeld Citér

28. september 2016

Ras.mussen

vil bare gerne vide om hvad grunden kan være til at jeg tester positiv på æl ca. 1.5 uge efter jeg testede positiv første gang, men g-test er negativ  

Når okay, så giver det mere mening 

Har læst en del tråde om det samme problem. Jeg kender ikke til grunde udover graviditet og at nogle kvinder bare kan teste positiv længe efter. 

Men I bund og grund er det jo underordnet, da man jo bare vil fastlægge ÆL, når man tester, og den er jo omkring dagen efter først positive test. 

Hvor langt ville du evt. være? 

Anmeld Citér

28. september 2016

skøjte-prinsessen

Ras.mussen skriver:

Når okay, så giver det mere mening 

Har læst en del tråde om det samme problem. Jeg kender ikke til grunde udover graviditet og at nogle kvinder bare kan teste positiv længe efter. 

Men I bund og grund er det jo underordnet, da man jo bare vil fastlægge ÆL, når man tester, og den er jo omkring dagen efter først positive test. 

Hvor langt ville du evt. være? 

testede kun videre fordi jeg blev overrasket over den var positiv igen 

er nok maks 3+3 tror jeg så det er jo lidt tidligt og har lige fået læst at en æl-test kan opfange graviditet meget tidligere end en g-test kan

jeg tænker bare om det positive test kan skyldes andet end PCO eller graviditet.

Anmeld Citér

28. september 2016

Lulu32

Er du sikker på at æl-testen er positiv? Er test-stregen mindst lige så tydelig som kontrol-stregen? 

Anmeld Citér

28. september 2016

skøjte-prinsessen

Lulu32 skriver:

Er du sikker på at æl-testen er positiv? Er test-stregen mindst lige så tydelig som kontrol-stregen? 

110% sikker, de er lige tydelige alle sammen, og både kontrol og test streg er lige tydelige

Anmeld Citér

28. september 2016

Ras.mussen

er nok maks 3+3 tror jeg så det er jo lidt tidligt og har lige fået læst at en æl-test kan opfange graviditet meget tidligere end en g-test kan

jeg tænker bare om det positive test kan skyldes andet end PCO eller graviditet.

Har lige fyldt lidt op på det. Det er faktisk ret udbredt at nogle kvinder tester positiv på ÆL tests længe og helt op til menstrution. 

Der står bl.a. I indlægssedlen at ved første positive ÆL test, skal man stoppe med at teste. Måske fordi at det skaber forvirring at stå i din situtation uden evt. Måske at være gravid. 

Håber der er tale om graviditet 

men har bare læst mange debatter, hvor der ikke var tale om graviditet, ved længe positive ÆL test 

Faktisk er det ikke unormalt at teste positiv 3+3 ved brug at tidlige g tests. Men test igen når du er 4+0 med G test 

for det er en lille bebs

Anmeld Citér

28. september 2016

Ras.mussen

Forresten tester du med morgen urin på ÆL testene? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.