Været væk i flere år, nu sker der noget :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.083 visninger
7 svar
7 synes godt om
28. september 2016

Steph_Laurits

Hej Kvinder.

Det er efterhånden aaaalt for lang tid siden at jeg sidst har været aktiv herinde.

Det skal der laves om på nu 

Idag tog jeg min sidste p-pille, og så er det bare at håbe på, at der så snart sker noget  Synes det er ved at være tid til at der skal komme en lille lækker baby i min favn. Og så er min alder også ved at være i den gode ende af hvad jeg selv synes er passende 

Så drømmen om en baby inden 30, den er nok ikke så urealistisk længere. Dog sidder frygten for om man nu KAN blive gravid igen, og nager. Grunden er, at jeg som 19 årig fik en abort, og lige siden har frygten  for ikke at kunne blive gravid igen, siddet der 

Wish us luck 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2016

Lykkelig-Kvinde

StephanieJ skriver:

Hej Kvinder.

Det er efterhånden aaaalt for lang tid siden at jeg sidst har været aktiv herinde.

Idag tog jeg min sidste p-pille, og så er det bare at håbe på, at der så snart sker noget  Synes det er ved at være tid til at der skal komme en lille lækker baby i min favn. Og så er min alder også ved at være i den gode ende af hvad jeg selv synes er passende 

Så drømmen om en baby inden 30, den er nok ikke så urealistisk længere. Dog sidder frygten for om man nu KAN blive gravid igen, og nager. Grunden er, at jeg som 19 årig fik en abort, og lige siden har frygten  for ikke at kunne blive gravid igen, siddet der 

Wish us luck 

Held og lykke.. 

Har selv kun 2 piller tilbage så måske vi kommer til at følges ad 

Anmeld Citér

28. september 2016

Steph_Laurits

Lykkelig-Kvinde skriver:

Held og lykke.. 

Har selv kun 2 piller tilbage så måske vi kommer til at følges ad 

Årh det kunne da være hyggeligt 

Held og lykke til jer 

Anmeld Citér

28. september 2016

Becks

StephanieJ skriver:

Hej Kvinder.

Wish us luck 

Velkommen tilbage 

Og pøj pøj 

Anmeld Citér

29. september 2016

Lykkelig-Kvinde

StephanieJ skriver:

Årh det kunne da være hyggeligt 

Held og lykke til jer 

Mange tak skal du have 

Anmeld Citér

30. september 2016

Steph_Laurits

Becks skriver:

Velkommen tilbage 

Og pøj pøj 

Tusind tak Becky 

Kan se at du har haft heldet med dig langt om længe  KÆMPE stort tillykke  Du fortjener det virkelig..

Anmeld Citér

1. oktober 2016

Becks

StephanieJ skriver:

Tusind tak Becky 

Kan se at du har haft heldet med dig langt om længe  KÆMPE stort tillykke  Du fortjener det virkelig..

Tak 

Ja, det lykkedes endelig efter 5 år i behandling og en masse sa'ere 

Anmeld Citér

4. oktober 2016

Steph_Laurits

Becks skriver:

Tak 

Ja, det lykkedes endelig efter 5 år i behandling og en masse sa'ere 

Er så glad på dine  vegne 

Håber sådan at vi lykkedes med projekt baby. Er skruk som bare pokker og har været det i 8 år. Men først nu at jeg har følt det var rigtigt og med drømmemanden 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.