Kan dette være skoldkopper

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.216 visninger
13 svar
0 synes godt om
27. september 2016

anna111

Profilbillede for anna111

Kan dette være skoldkopper ? 

Der har været noget der ligner blære på og nu er flere af dem helt tørre som om der er en skorbe på og nu er der stille ig roligt begyndt at komme flere men stadig ikke mange. 

For en uge siden sagde lægen det var vurus udslet men efter de nu er tørre og der er nogen det ligner der er væske i er jeg i tvivl 

Et par af billederne er fra det startede for en uge siden og resten er fra idag 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2016

anna111

Lægen var ikke helt sikker men det kunne godt ligne lidt skulle vente på der kom gule blære som man kunne tage prøve på vis jeg ville være sikker 

Anmeld Citér

28. september 2016

lisbeth jess

Profilbillede for lisbeth jess

Hej !

Det ligner skoldkopper.

God bedring med hende.

Anmeld Citér

30. september 2016

Clisolka

Det kunne godt ligne, ja! Er der kommet flere?

Anmeld Citér

30. september 2016

anna111

Clisolka skriver:

Det kunne godt ligne, ja! Er der kommet flere?

Der er kun kommet 5 af dem her på hendes ben og fødder og en enkelt på armen  men kan ikke finde ud af om det er mygstik eller skoldkopper syntes ikke rigtig der kommer sådan en gul dråbe inden i dem de andre blev osse bare tørre bag efter 

Anmeld Citér

2. oktober 2016

NaUlHa

Jeg syntes slet ikke det ligner skoldkopper, min datter har lige haft det og det så helt anderledes ud 

Anmeld Citér

2. oktober 2016

NaUlHa

Det var kun starten billederne er fra, det kom mange flere og det var meget mere rødt end det kan se på billedet 

Anmeld Citér

2. oktober 2016

anna111

NaUlHa skriver:

Det var kun starten billederne er fra, det kom mange flere og det var meget mere rødt end det kan se på billedet 

Kan jeg godt se så tror jeg ikke det er skoldkopper hun har selv om der er væske i blærene nu slet ikke når hun kun har 6 stk 

Tak for svar 

Anmeld Citér

2. oktober 2016

MorTil3+

anna111 skriver:

Kan jeg godt se så tror jeg ikke det er skoldkopper hun har selv om der er væske i blærene nu slet ikke når hun kun har 6 stk 

Tak for svar 

Man kan sagtens kun ha et par stykker, det er ikke alle der bliver lige hårdt ramt. Min mor siger at jeg kun havde 3-4 skoldkopper dengang jeg var barn.

Anmeld Citér

2. oktober 2016

MorTil3+

anna111 skriver:

Tak for svar 

Men læg evt mærke til hvordan det udvikler sig, i min børns børnehave har der lige været børnesår og det starter gerne i myggestik hvor der kommer blære i og så bliver til sår.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.