Lang historie kort. Jeg er flyttet på krisecenter med mine 2 børn på snart 5 og 2 år. Min ældste datter har i den forbindelse fået psykolog timer. 1 time á 3 gange. Psykologen har så lukket "sagen" da hun blot mener min datter har brug for faste rammer og ikke at hun er dybt traumatiseret af de ting hendes far har gjort i hendes tilstedeværelse op til vi flygter. Vi har boet her lidt over 1 mdr nu.
Psykologen snakker og skriver udefra temaer som min datter har udspillet i sin leg sammen med hende, og de 2 sidste gange har det største tema været en oldefar/farfar/far dukke som pige dukken skulle ligge og kysse med i sengen, og pige dukken der blev lagt med hovedet i skridtet på far dukken, imens min datter tog sig til tisse konen.
Psykologen mener der ksla være OBS på om hun har været udsat for seksuel krænkende adfærd fra en voksen.
Her bryder min verden sammen. Side igår jeg snakkede med psykologen har mit hovede været en galopbane af tanker. Hvem kan ha gjort det og hvad er der sket, hvis der er sket noget? For psykologen siger at det kan være tilfældige ting eller hendes seksuel interesse der bliver blandet sammen med savn og frustration overfor hendes far osv. Så det er "uklart" som hun siger. Men mit moderhjerte skriger . Jeg føler jeg har overset noget ...... og jeg tænker tusinde ting og episoder samtidig med at jeg tænker HVEM HVEM HVEM! og hvad nu?! Psykologen kommer imorgen det har jeg bedt hende om, og så snakkede jeg med min kontaktperson på krisecenteret om hvad så, skal jeg kontakte politi eller hvad/hvem? Tør ikke snakke med noget familie, for jeg føler ikke jeg kan stole på nogen før jeg ved hvad der er sket? Jeg tør Heller ikke snakke med hende for jeg vil IKKE risikere at komme til og putte ord i munden på hende.
Fuck hvor er det sindssygt det her, jeg aner ikke mine levende råd!!!
Anmeld
Citér