Har brug for jeres ord....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

478 visninger
5 svar
1 synes godt om
27. september 2016

Anonym trådstarter

Hej de damer...

Jeg har i dag været til en tidlig scanning, fordi jeg ikke var sikker på hvor langt jeg egentlig var henne. 

Det viste sig så at jeg er 7+0, men hun kunne ikke se hjerteblink.. Hun sagde at livmoder så fint ud og der var det omkring som der skulle være, men den var stadig meget lille. 

Andre der har været i samme?

Men jeg har fået så stor mave ALLEREDE, har ik rigtig spist som jeg plejer, fordi jeg får kvalme bagefter... Ligner en som er flere mdr henne, men INGEN tror på at det er normalt allerede at have en så stor mave.. Andre som har kunne se MEGA TIDLIGT om man var gravid? Kan IKKE være i mine egne bukser...

Håber i vil svare <3 - der var i hvert fald en spunk

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2016

Abracadabra

Er du måske lidt forstoppet? Det er jo meget almindeligt som gravid...

Anmeld Citér

27. september 2016

Anonym trådstarter

Abracadabra skriver:

Er du måske lidt forstoppet? Det er jo meget almindeligt som gravid...

På ingen måde, har næsten aldrig bøvl med maven...

Anmeld Citér

27. september 2016

MiniMe2005

Du er med al sandsynlighed bare oppustet. Det er helt normalt i starten, og mange må af den grund hoppe i ventebukser tidligt. Livmoderen ligger stadig dybt under skambenet, og embryoet er kun få millimeter stort, så det er ikke baby, der fylder endnu :-)

Anmeld Citér

27. september 2016

Anonym trådstarter

Hvad med hjertelyd? 
Ingen som har prøvet det?? :O

Anmeld Citér

27. september 2016

Bønnespire

Jeg kunne heller ikke passe mine bukser og har derfor brugt gamacher fra uge 6-7 stykker det er dog bare oppustethed så tidligt, men meget normalt. Har ikke prøvet det med hjerteblink for var selv først til en scanning da jeg var 8+2 og der var hjerteblink 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.