Årh hvor jeg dog ikke ved hvad pokker vi skal gøre !!!
Min datter på 3 år fik konstateret blærebetændelse for 14 dage siden efter hun gik og trippede og ømmede sig når hun skulle tisse (bruger stadig ble) Vi har været nødsaget til at give hende men microlax to gange for at "tvinge" afføringen ud af hende fordi hun har holdt sig så meget at hun skriger og vrider sig af smerte 
hun fik så pencilin i 5 dage og det hjalp lidt på det... efter pencilin kuren kom hele molovitten tilbage igen og fik i søndags en ny omgang pencilin hos lægevagten... men for pokker da !!
Hun er blevet hundeangst for at både tisse og lave stort
det resulterer i at hun ligger sig på gulvet og skriger som om vi mishandlede hende.. og hun er ikke til at komme i kontakt med eller snakke med
'
Det hele er faktisk startet med at hun i aug startede i børnehave og der har de et puslebord som kan køre op og ned og den er hun skrækslagen for at ligge på.. (de skifter hende så stående nu fordi vi har bedt om at hun ikke skal derop og ligge) MEN hun er ikke så nem at narre min datter, hun holder sig HELE dagen i børnehaven da jeg tror hun er bange for at blive skiftet deroppe. og så har vi balladen når hun kommer hjem..
årh ved ikke hvad pokker vi skal gøre ved dette problem?? det er efterhånden en skrue uden ende !! for i weekenderne kommer hun af med afføring uden problemer men så snart hun starter i børnehave mandag så kommer problemet igen, og hun holder sig så meget at det til sidst gør hammer ondt på hende når det skal ud... og hun holder på urinen så hendes blærebetændelse bliver værre 
min mand er lige kørt til lægen med hende igen for 3. gang men lægen kan ikke komme til at kigge "dernede" da hun bliver bund hysterisk 
Andre der har stået i dette dilemma ?? og pottetræning er ikke en mulighed ligenu da hun absolut ikke vil !! og hun går amok bare vi nævner potten ! De få gange vi har fået hende til at sidde på potten har hun rejst sig med lynets hast og råbt BLE PÅ !!! så nej det gavner ikke situationen pt 
Anmeld
Citér