Forelsket. Ikke gengældt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

637 visninger
8 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. september 2016

Anonym trådstarter

Jeg har snakket med den her fyr i 6-8 mdr, helt fra start har jeg bare synes han var noget særligt. Men det har udviklet sig til en kæmpe forelskelse som får mig til at gå i en tåge, kan ikke tænke på andet end ham. Det er så ikke gengældt desværre, men han bliver ved med at holde liv i min forelskelse alligevel, siger at han er helt vild med mig (for så at ignorere mig i 5 dage) siger at hvis vi en dag blir kærester så ville han blive overlykkelig, og hvis vi en dag blir gift og sådan nogen ting der bare får mit hjerte til at smelte. Så her tænker jeg. Jeg er vel nødt til at droppe kontakten med ham, komme over ham? Han nyder at jeg er forelsket i ham, tror også han udnytter det lidt. Det er ikke så fedt. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2016

Anonym

ja det er en slags " tortur"  :-) .

Han kan lide at se dig være forelsket i ham; men er han oprigtig interesseret i dig  ?  man kan også være fascineret og forelsket i forelskelsen

Du kan jo overveje at lægge kortene p bordet og sige rent ud at du er forelsket  og  om i skal være kærester ? , Hvis han siger nej eller holder dig hen så  , Slår du ham UD af  hoved og kroppen selv om det er hårdt. Ellers trækker du pinen ud.

Anmeld Citér

27. september 2016

A-1995

Hvor gamle er i?

Anmeld Citér

27. september 2016

Anonym trådstarter

A-1995 skriver:

Hvor gamle er i?

Vi er 25 og 26. Jeg er ældst. 

Anmeld Citér

27. september 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

ja det er en slags " tortur"  :-) .

Han kan lide at se dig være forelsket i ham; men er han oprigtig interesseret i dig  ?  man kan også være fascineret og forelsket i forelskelsen

Du kan jo overveje at lægge kortene p bordet og sige rent ud at du er forelsket  og  om i skal være kærester ? , Hvis han siger nej eller holder dig hen så  , Slår du ham UD af  hoved og kroppen selv om det er hårdt. Ellers trækker du pinen ud.

Jeg har ikke lyst til at være kærester. Lige så fantastisk som jeg synes han er. Lige så stor en idiot ved jeg jo også at han er. Vi passer ikke sammen. Ihvertfald ikke nu, ingen af os er klar til et rigtigt forhold, vi nyder begge to at være singler, gå i byen og score og "bare" være hinandens gode venner man kan snakke med om alt. Udover det så har han en masse problemer både psykisk og med at han ryger ind og ud af spjældet for alle mulige småting. Mit hovede VED det godt. Men mit hjerte sender sommerfugle rundt i hele min krop når han er i nærheden. Bare jeg får en SMS fra ham er alt andet uvigtigt lige meget hvad jeg var igang med. 

Anmeld Citér

27. september 2016

modesty

Anonym skriver:

Jeg har snakket med den her fyr i 6-8 mdr, helt fra start har jeg bare synes han var noget særligt. Men det har udviklet sig til en kæmpe forelskelse som får mig til at gå i en tåge, kan ikke tænke på andet end ham. Det er så ikke gengældt desværre, men han bliver ved med at holde liv i min forelskelse alligevel, siger at han er helt vild med mig (for så at ignorere mig i 5 dage) siger at hvis vi en dag blir kærester så ville han blive overlykkelig, og hvis vi en dag blir gift og sådan nogen ting der bare får mit hjerte til at smelte. Så her tænker jeg. Jeg er vel nødt til at droppe kontakten med ham, komme over ham? Han nyder at jeg er forelsket i ham, tror også han udnytter det lidt. Det er ikke så fedt. 

Du kender vist godt selv svaret på dit spørgsmål. 

Anmeld Citér

27. september 2016

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Du kender vist godt selv svaret på dit spørgsmål. 

Håbede lidt nogen havde opskriften på at slippe forelskelsen og forsætte venskabet. Mister jo en kammerat her hvis jeg stopper alt kontakt med ham. Mister tilgengæld snart forstanden hvis jeg ikke gør. 

Anmeld Citér

27. september 2016

Anonym

behold forstanden

Anmeld Citér

28. september 2016

Anonym

Hvis du mister forelskelsen vil han droppe dig. Det er din forelskelse han lever på. Det er den der nærer hans interesse for dig. 

Denne mand ( har selv været der) vil dig ikke hvis han vidste at du ikke sukkede efter ham. 

Du mister ikke en kammerat overhoved, men du kommer ud af et virkelig usundt venskab med en virkelig skæv magtfordeling. Han har jo magten over dig og den har han ikke i sinde at miste. 

Derfor vil du også opleve hvis du stopper kontakten med ham vil han forsøge at blive kæreste med dig og de første 2 måneder ca være super sød, men så dukker magtspillet op igen stille og roligt og nærmest uden du bemærker det.. 

Det bedste du kan gøre er at rive dig helt fri og ikke svare ham. Bloker ham og få nogle veninder til at hjælpe dig.. 

Det er mega usundt det I har gang i.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.