positiv æl test 7 dage efter æl

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2016

Liv_86

Min ÆL test var positiv også ca 3+1 g testen var ultra svagt positiv. Man skulle næsten have falke øjne for at se den ekstra streg.  

er sikker på at ÆL testen ikke ville være positiv hvis det ikke er fordi du er gravid. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2016

Anonym trådstarter

Liv_86 skriver:

Min ÆL test var positiv også ca 3+1 g testen var ultra svagt positiv. Man skulle næsten have falke øjne for at se den ekstra streg.  

er sikker på at ÆL testen ikke ville være positiv hvis det ikke er fordi du er gravid. 

Håber da lidt jeg er, tør bare ikke håbe. Har jo to negative g test fra normal

Anmeld Citér

27. september 2016

Anonym trådstarter

Tog en test fra rema. Og den var også negativ. Så tror desværre bare det eller andet andet der gør min æl test er positive

Anmeld Citér

27. september 2016

Ayasmor

Anonym skriver:

Tog en test fra rema. Og den var også negativ. Så tror desværre bare det eller andet andet der gør min æl test er positive

Har du billede af de graviditetstests?

Anmeld Citér

27. september 2016

Anonym trådstarter

Ayasmor skriver:

Har du billede af de graviditetstests?

Den er så negativ som den kan blive

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

28. september 2016

Anonym trådstarter

Bliver sindsyg her. Sidder stadig og får positive æl test men kan ikke få positive g test. Og ved ikke hvad det betyder at teste positiv på æl så mabge tage efter min æl fandt sted

Anmeld Citér

28. september 2016

nico3

jeg står i lige præcis den samme situation som dig, forventer mens et sted mellem søndag og onsdag, men har positiv ægløsning test og negativ g test desværre

Anmeld Citér

28. september 2016

Anonym trådstarter

nico3 skriver:

jeg står i lige præcis den samme situation som dig, forventer mens et sted mellem søndag og onsdag, men har positiv ægløsning test og negativ g test desværre

Har du billeder af dine? 

Snakkede med min gynækolog og læge som kunne fortælle mig at jeg ihvertfald ikke har pco. Men syntes det virker underligt da æl test er lavet til at fortælle hvornår du har æl og ikke at kunne teste positiv hele ens cyklus med mindre man har pco med mindre den opfanger hcg

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.