Jeg var til skanning for 2 uger siden og fik af vide jeg var 7+2 henne, man ku se den lille fint og tydelig, hjertet slog og man ku tydelig se hvordan den lille fik mad og trak vejret hvilket vil sige alt så fint ud
og jeg var virkelig glad da jeg gik det fra for har læst at risikoen for at miste blir mindre når man har set hjerte blinken, mener der stod at når hjertet slog var der 97% chance for barnet bliver der. Hvilket jo var stort for mig at læse da jeg lige hade mistet et barn til spontan abort
Jeg er nu 9+2 henne og er skide bange for baby ikk har det godt, hvorfor ved jeg ikk for har hverken blødt eller noget som helst kun lidt mave smerter en gang i mellem men der har jeg læst at det er ligamentsmerter eller hvad det nu hedder da livmoderen vokser og man først rigtigt skal være bekymret når man begynder at bløde
jeg er lidt nærrig syns 500kr for en skanning som tager højest 10min er lidt dyrt når man i forvejen ikk har ret mange penge lige nu og der er så mange andre ting jeg skal priotere i forhold til medicin osv som er nødvendigt for jeg kan overleve denne graviditet uden at blive død syg igen
håber nogen kan berolige mig bare lidt
Anmeld
Citér