Kan jeg være gravid.?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

315 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. september 2016

Anonym trådstarter

Jeg vælger lige at være anonym, da jeg ikke ønsker at dem som kender mig herinde, kan se at jeg skriver dette.  

Nåh. Vil egentlig høre hvor tidligt (gerne flere gangs mødre) har oplevet symptomer på graviditet før i har kunne teste.? Altså før forventet mens... 

Jeg har den sidste uges tid haft små kvalme, lidt murren i maven og så det værste er at jeg kan pludselig kan lugte alle dufte.! Jeg fik en kæmpe hovedpine i Rema idag da jeg nåede til rengøringsprodukter - lugten slog mig bare så voldsomt. Det samme med vores køleskab og alt mulig andet hvor jeg normalt ikke tænker over dufte/lugte 

Nåh men jeg håber nogle kan berolige mig lidt... En graviditet er ikke ønsket, så håber lidt at jeg bare er blevet sær.. haha  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2016

Anonym

Anonym skriver:

Jeg vælger lige at være anonym, da jeg ikke ønsker at dem som kender mig herinde, kan se at jeg skriver dette.  

Nåh. Vil egentlig høre hvor tidligt (gerne flere gangs mødre) har oplevet symptomer på graviditet før i har kunne teste.? Altså før forventet mens... 

Jeg har den sidste uges tid haft små kvalme, lidt murren i maven og så det værste er at jeg kan pludselig kan lugte alle dufte.! Jeg fik en kæmpe hovedpine i Rema idag da jeg nåede til rengøringsprodukter - lugten slog mig bare så voldsomt. Det samme med vores køleskab og alt mulig andet hvor jeg normalt ikke tænker over dufte/lugte 

Nåh men jeg håber nogle kan berolige mig lidt... En graviditet er ikke ønsket, så håber lidt at jeg bare er blevet sær.. haha  

Har du haft ubeskyttet sex indenfor det sidste stykke tid?

Anmeld Citér

25. september 2016

Anonym trådstarter

Nope. 

Men vores dreng er lavet på p piller, og lillebror kom virkelig hurtigt da vi besluttede at prøve. Jeg bliver åbenbart nemt gravid :/

Anmeld Citér

25. september 2016

Anonym

Anonym skriver:

Nope. 

Men vores dreng er lavet på p piller, og lillebror kom virkelig hurtigt da vi besluttede at prøve. Jeg bliver åbenbart nemt gravid :/

Hvis du tager dine p piller som du skal og dermed ikke haft ubeskyttet sex så vil jeg sige du ikke er gravid selvom din dreng er lavet på p piller. Risikoen for det er ekstrem lille og skulle være utroligt hvis det skete igen. 

Men ta en test det er den der kan give dig bedste svar 

Anmeld Citér

25. september 2016

Anonym trådstarter

1. Jeg ammer lillebror stadig og tager derfor ikke p piller - manden bruger nødtvungen kondom. 

Men ja håber da at jeg bare overtænker det. Jeg skal først ha mens om en 5-6 dage, så vil teste hvis min mens ikke dukker op. Tænkte bare om nogle havde prøvet så tidligt at have tegn på graviditet. 

Det fylder bare lidt fordi det er en øv situation at stå i, hvis der er uplanlagt graviditet. 

Men mange tak for at du har taget dig tid til at svare. 

Anmeld Citér

25. september 2016

Anonym

Anonym skriver:

1. Jeg ammer lillebror stadig og tager derfor ikke p piller - manden bruger nødtvungen kondom. 

Men ja håber da at jeg bare overtænker det. Jeg skal først ha mens om en 5-6 dage, så vil teste hvis min mens ikke dukker op. Tænkte bare om nogle havde prøvet så tidligt at have tegn på graviditet. 

Det fylder bare lidt fordi det er en øv situation at stå i, hvis der er uplanlagt graviditet. 

Men mange tak for at du har taget dig tid til at svare. 

Ah ja okay hvis du stadig ammer tager du selvfølgelig ikke p piller. Men hvis i har brugt kondom så burde du jo ikk være gravid  

overtænkning kan gøre rigtig meget ved ens krop jo. Så håber da for dig det bare er det når graviditet er uønsket så du ikk skal stå med et valg bagefter. 

Ønsker dig held og lykke uanset hvad resultatet bliver ihvertfald

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.