Må man cykle?? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

507 visninger
4 svar
0 synes godt om
25. september 2016

Anonym trådstarter

Godaften piger! 

Jeg har bare lige et spørgsmål...

Jeg skal have taget æg ud på torsdag og befrugtet... Jubiii endelig  - men nå for at komme til sagen, jeg har hørt man ikk må cykle bagefter, nogen som kan be- eller afkræfte dette? 

Jeg cykler hver dag for at komme på job, jeg har pt. to job og fra jeg har fri fra det ene og skal begynde på det andet har jeg 15 min. til at komme frem og det ville være helt umuligt hvis jeg ikke må cykle! 

Håben nogen kan svare... nå nu jeg glemte at spørger sygeplejesken idag! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2016

ErDuHerIkkeSnart

Du kan og bør leve som normalt undervejs i behandlingen (almindelig sund fornuft, selvfølgelig) - herunder også cykle. Men hvis du mener på selve dagen for udtagning eller dagen efter, ville jeg nok ikke regne med at have lyst til/kunne cykle. De fleste har brug for lidt tid til at komme ovenpå igen. Jeg selv har svunget mellem 1-3 sygedage efter udtagning - men som minimum selve dagen. Held og lykke med det hele!

Anmeld Citér

25. september 2016

Anonym trådstarter

Du kan og bør leve som normalt undervejs i behandlingen (almindelig sund fornuft, selvfølgelig) - herunder også cykle. Men hvis du mener på selve dagen for udtagning eller dagen efter, ville jeg nok ikke regne med at have lyst til/kunne cykle. De fleste har brug for lidt tid til at komme ovenpå igen. Jeg selv har svunget mellem 1-3 sygedage efter udtagning - men som minimum selve dagen. Held og lykke med det hele!

Jeg tænker faktisk mest når æggene er sat op igen? 

P.t. lever jeg som jeg plejer, vil bare ikke gøre noget forkert når æggene skal op igen.

Anmeld Citér

25. september 2016

ErDuHerIkkeSnart

Når ægget er sat op fortsætter du blot med at leve som normalt

Anmeld Citér

25. september 2016

Anonym trådstarter

ErDuHerIkkeSnart skriver:

Når ægget er sat op fortsætter du blot med at leve som normalt

Tak for hjælpen! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.