Streg efter tid på strimmel test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.813 visninger
13 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. september 2016

Anonym trådstarter

Ja jeg ved det - det er dumt at kigge på en test efter tid! Men jeg indrømmer - jeg gjorde det! Jeg tog en test ved 8.30 i morges, og synes jeg kunne ane en streg, så gemte den (ja er skør ) og kiggede på den nu her - der er ingen tvivl,der er en streg! 

Ved selvfølgelig godt, at den er ugyldig, men hvor mange har mon oplevet at få streg efter tid på en strimmel test fra billige-teste.dk og så være gravid? 

Smider lige et billede ind, af den fra i morges.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2016

Anonym

Jeg kan altså kun se 1 streg?

Anmeld Citér

24. september 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg kan altså kun se 1 streg?

Kan godt se at billederne er dårlige..

har du nogle erfaringer med streg efter tid på den type test? 

Anmeld Citér

24. september 2016

Anonym

Anonym skriver:

Kan godt se at billederne er dårlige..

har du nogle erfaringer med streg efter tid på den type test? 

Hvid du mener at der var en streg inden for tiden, så er den der. 

Men hvis stregen er kommet lang tid efter, ville jeg nok tage en test igen imorgen tidlig og se. Måske købe en anden g test og prøve

Anmeld Citér

24. september 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvid du mener at der var en streg inden for tiden, så er den der. 

Men hvis stregen er kommet lang tid efter, ville jeg nok tage en test igen imorgen tidlig og se. Måske købe en anden g test og prøve

Altså i virkeligheden (og hvis man zoomer godt på det ene billede) var der en svag,svag streg i morges. Har kigget på testen igen (altså 7 timer efter) og fundet dette (vedhæfter billedet)

så meningen var lidt, at jeg ville høre folks erfaringer med streg efter tid, på denne type test :-)

Anmeld Citér

24. september 2016

Anonym trådstarter

Den fra i morges, hvor jeg har zoomet en del :-) 

Anmeld Citér

24. september 2016

Wheelybug

Hej

Jeg har haft flere "positive" efter tid, og jeg er ikke gravid, så i mit tilfælde var de falsk positive. Også med den test du har brugt. Normalt er tests ikke gyldige efter tid 

prøv igen om et par dage og se om den kommer inden for tid 

Anmeld Citér

24. september 2016

A. Nonymsen

Jeg kan også kun se en streg. MEN jeg har oplevet at få en streg en time efter tid, dagen efter kom der også først en streg en time efter ca, men denne var tydeligere, og jeg var gravid

Anmeld Citér

24. september 2016

modesty

Anonym skriver:

Ja jeg ved det - det er dumt at kigge på en test efter tid! Men jeg indrømmer - jeg gjorde det! Jeg tog en test ved 8.30 i morges, og synes jeg kunne ane en streg, så gemte den (ja er skør ) og kiggede på den nu her - der er ingen tvivl,der er en streg! 

Ved selvfølgelig godt, at den er ugyldig, men hvor mange har mon oplevet at få streg efter tid på en strimmel test fra billige-teste.dk og så være gravid? 

Smider lige et billede ind, af den fra i morges.

Jeg kan ikke se mere end én streg på nogle af billederne, og jeg sidder på computer med god opløsning.

Anmeld Citér

24. september 2016

Anonym trådstarter

Tak for kigget jeg prøver alligevel at teste igen i løbet af ugen

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.