Hejsa
Først og fremmest stort tillykke med graviditeten
Jeg er selv 8 uger henne.
Hvis du søger efter ordet 'gravid' i dukker der to apps op med titlen "Gravid", som begge koster 25 kr. Jeg har, fordi jeg simpelthen er så nysgerrig og informationssøgende, købt begge
hehe. Den ene er lavet af "Komiteen for sundhedsoplysning" og har en masse fin info om både det fysiske og mentale som sker under en graviditeten, hos den gravide. Der er desuden mulighed for at skrive dagbog og bruge den som kalender (jeg bruger det dog ikke)
Den anden som helt præcis hedder "Gravid - Dag for Dag" har ligesom den anden info om graviditeten, men udover ugentlig har den også info dagligt man kan gå ind og læse om. Selve informationen om graviditeten og barnets udvikling er super fyldestgørende, men den har ikke en masse info om det der ikke lige indebærer maven og barnet, som f.eks. parforholdet, "at blive forældre" m.v. tilgengæld har den nogle rigtig gode billeder, og endda videoer. Man kan også se hvilken frugt/grøntsag barnet har størrelse som 
Ja så fik du lige min udvidet anbefaling, hehe. Jeg synes de begge er rigtig gode, så jeg vil ikke anbefale den ene frem for den anden. Hvis du udelukkende er interesseret i uge for uge udviklingen, er det måske "Gravid - Dag for Dag" der er bedst 
Anmeld
Citér