Tror måske nok lige jeg bed hovedet af Carsten idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

315 visninger
1 svar
0 synes godt om
1. oktober 2009

TbCp

For det første har jeg sovet elendigt og Liva vågnede, som jeg skrev i en anden tråd, kl. 5.45.

Så får jeg så 4 stk møgsure unger idag.

Den ene er så dum overfor de mindste, slår dem og sætter sig på dem, lukker døre i hovedet på dem, kaster med legetøj osv, så han har fået skældud og har vrælet over det.
så er der en af pigerne som blev slået hele tiden og som har fået en dør i hovedet og som ham knægten har sat sig på, og hun vrælede jo selvfølgelig over det.
Så er der en pige mere som vræler når jeg går et skridt væk... og har jo altså to små der sover formiddagslur som jeg skal ud med + hente igen senere.
Den 4. vræler bare hver gang de andre vræler...
Så min morgen/formiddag har været en lang hyletone!!!

Så er jeg ved at skifte en der skal ud og sove til middag og ham knægten står og piller nede under håndvasken... pludselig får han røret fri og der er bare vand over hele gulvet!!!
Jeg tænker at jeg må få ungerne ud at sove inden jeg ordner det...

Her er det så Carsten kommer op og skal på wc og begynder at mumle "i skægget" om alt det vand udover det hele.

SÅ BLEV JEG GAL!!!! og HAPS røg hovedet af ham!!!
HVAD FA**** HAN BILDTE SIG IND - AT JEG HAVDE 4 SKRIGUNGER - AT JEG FOR POKKER IKKE KUNNE NÅ DET HELE osv osv....
Stakkels mand
Han undskyldte og sagde at han jo ikke vidste jeg havde sådan en dag.

Jeg har bedt ham hente Liva i eftermiddag så jeg kan få en lur for jeg trænger til at sooooove!
Og så tror jeg lige jeg skal have undskyldt for at have flippet ud på ham.

Håber i andre har en bedre dag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2009

TbCp

Neeeej der kom lige en god ting!
Mens jeg sad og skrev det her brokkeindlæg havde jeg fået en mail med bekræftigelse på at vi har fået det ønskede sommerhus i uge 42!!! YES så skal der slappes af!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.