At handle på dba

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

694 visninger
11 svar
6 synes godt om
23. september 2016

Mortilah

Nu har jeg ledt efter flyverdragt brugt- og skrevet på tre annoncer på DBA. Intet svar..

Tør snart ikke skrive på flere da jeg egentlig max vil købe to styk..

Men får bare ikke noget svar? Er der nogen der kan fortælle hvor man ellers handler den slags i dag? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2016

modesty

Mortilah skriver:

Nu har jeg ledt efter flyverdragt brugt- og skrevet på tre annoncer på DBA. Intet svar..

Men får bare ikke noget svar? Er der nogen der kan fortælle hvor man ellers handler den slags i dag? 

Trendsales.

Men det lyder som om du har været lidt uheldig - er det meget gamle annoncer du har skrevet på?

Men ellers må du jo bare skrive uden at binde dig - f.eks "jeg er interesseret, men har også skrevet på andre annoncer".

Anmeld Citér

23. september 2016

Mortilah

modesty skriver:

Trendsales.

Men det lyder som om du har været lidt uheldig - er det meget gamle annoncer du har skrevet på?

Men ellers må du jo bare skrive uden at binde dig - f.eks "jeg er interesseret, men har også skrevet på andre annoncer".

20 dage, 20 dage og 1 dag jeg lagde jo fint ud med at gerne ville have flyverdragten.. Og anmodede forsendelse.. Men intet svar.. Så må jeg oprette bruger på trendsales.. Håber det er bedre. 

Anmeld Citér

23. september 2016

Lenchick

Mortilah skriver:

Reshopper!!!

Jeg køber og sælger ingen andre steder. 

Anmeld Citér

23. september 2016

Muffinmus

Jeg ringer altså oftest til folk hvis det er noget jeg gerne vil købe og ikke bare høre pris på 

Det giver som regel pote.

Men ja, ellers Ts, eller din lokale fb gruppe til salg.

Anmeld Citér

23. september 2016

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

På dba når jeg selv vil købe noget, så ringer eller skriver jeg som regel altid på deres mobil nummer. Da folk åbenbart er ret dårlige til at svare på deres besked system.

jeg køber 90% af de brugte ting til os herhjemme gennem dba. Da det virker til det lettere at komme tid end facebooks grupper, reshopper og trendsales bruger jeg ikke, da jeg synes deres app er så Mega dårlig på mobil i forhold til dba. 

Anmeld Citér

23. september 2016

Kay

Mortilah skriver:

Jeg bruger mest Reshopper  hvilken str leder du efter? Har nemlig 2 til salg  

Anmeld Citér

23. september 2016

Yasmin84

Vil også sige Reshopper, har både købt og solgt rigtig meget der

Anmeld Citér

23. september 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB

Reshopper, Trendsales, instagram og facebook grupper. 

Jeg kigger aldrig efter børnetøj på dba, eller sælger tøj der.

Anmeld Citér

23. september 2016

De3Guldklumper

Jeg handler enormt meget på fb grupper i mit lokal område. Har i mange mange år også brugt Trendsales men det er ebbet lidt ud men der er folk hurtigere til at svare end på dba. Ellers er jeg lige blevet bekendt med Tradono - det fungere også super fint. 

Alt efter hvilken str så har jeg en Reima str 98 i mørk blå til salg - hvis det er

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.