Bukser til tynd og smal dreng.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.176 visninger
6 svar
4 synes godt om
22. september 2016

Guldlok88

Jeg har problemer med at finde bukser til min dreng. Han er tynd, langbenet og smal om livet.. Jeg har virkelig besvær med at finde bukser der ikke skal "snøres" helt ind.. Har kig på Koin slim bukser, er der nogle der har erfaring med dem? Eller gode erfaringer med nogle andre? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2016

Lisette W

Guldlok88 skriver:

Jeg har problemer med at finde bukser til min dreng. Han er tynd, langbenet og smal om livet.. Jeg har virkelig besvær med at finde bukser der ikke skal "snøres" helt ind.. Har kig på Koin slim bukser, er der nogle der har erfaring med dem? Eller gode erfaringer med nogle andre? 

Jeg er glad for bukser fra Zara, de har smalle jeans med elastik som sidder pænt til☺

Anmeld Citér

23. september 2016

NNL

NameIT har smalle modeller med indbygget elastik, som man knapper ind til den rigtige størrelse. Men min søn har i et helt år kun villet gå i "bløde bukser" - altså jogginbukser, så hvis der ikke er elastik i siderne, syr jeg det selv ind under snørebåndet i livet Men ja, det er faktisk lidt svært at finde...

Anmeld Citér

23. september 2016

Guldlok88

NNL skriver:

NameIT har smalle modeller med indbygget elastik, som man knapper ind til den rigtige størrelse. Men min søn har i et helt år kun villet gå i "bløde bukser" - altså jogginbukser, så hvis der ikke er elastik i siderne, syr jeg det selv ind under snørebåndet i livet Men ja, det er faktisk lidt svært at finde...

Sådan nogle bukser bruger han nu, men skal knappe 10 knapper ind i hver side, og det er rimelig træls..

Anmeld Citér

23. september 2016

Vik

Name it, Molo, levi's. 

Anmeld Citér

23. september 2016

modesty

Guldlok88 skriver:

Jeg har det samme problem. Zara er rigtig godt til slanke drenge. De er generelt cirka et halv nummer mindre end danske størrelser, så jeg køber altid størrelsen større end normalt (og de er stadig smalle i livet). 

Jeg køber deres bukser i joggingstof.

Ellers køber jeg tit leggings. Man kan ofte også få pige-leggings som er ret neutrale.

http://www.zara.com/dk/da/b%C3%B8rn/dreng-%7C-4---14-%C3%A5r/bukser-c269270.html

Anmeld Citér

11. november 2016

Line-Frederiksen

Hej, hvis du stadigt leder vil jeg da gerne anbefale nogle jeg købte til min storebrors dreng.

De er fra Mayoral og virkeligt lækre at have på. Det er denimbukser, men de føles som joggingbukser og drengen elsker dem, og nu køber vi også stort set kun Mayoral til vores egen datter.

Hvis du kigger på dem her , er det med elastik i livet og stræk i stoffet.  Så vidt jeg ved kan de kun købes online i Danmark .

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.