Godaften de damer 
Jeg tager en tur til Berlin om et par uger sammen med min mand og vores to børn på 2 og 4. Vi har læst en del på nettet, men vil også lige spørge herinde, om nogle af jer har nogle anbefalinger eller andre gode råd i forhold til Berlin, når man rejser med børn - og mon børnetøj er billigere?? Så vil jeg udskyde vinterindkøbet 
På forhånd tak for svar.
Nu rejser vi til Berlin mindst 1 gang om året. ELSKER den by!
Vi har en datter på nu 3 år, som vi i sommers havde med i zoologiskhave. Super hyggelig have og en overkommelig pris
Derudover ville jeg tage en tur i fjernsynstårnet, hvot der er en skøn skøn udsogt udover Berlin.
Så er der Kadewe som er et kæmpe shoppingcenter og med lækkert børnetøj! Meget er lidt billigere end herhjemme, og vi kommer altid hjem med tøj både til datteren og til os selv
Så ligger der legocenteret og chokoladefabrikken, som laver rittersport. Der kan man selv få lov at sammensætte sin personlige rittersport og få med sig hjem. 
Derudover er der skønne grønne områder i byen! Jeg vil også anbefalde jer at tage en tur i Sony Centeret som ligger på Potsdammer Platz, og tjekke ud hvad der går af børnefilm.
Berlin er en børnevenlig by, og vores datter nyder at være der. Det er også noget billigere at spise ude i Berlin
God tur
Anmeld
Citér