Brysterne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.895 visninger
16 svar
6 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. september 2016

Anonym trådstarter

Hej piger, 

jeg er 3+4 hvis jeg er gravid 

vil gerne høre jeres oplevelser omkring brysterne. 

Jeg synes mine bryster er vokset siden weekenden. Så meget at jeg kan se det. De sidder bare så pænt uden bh, hvis man kan sige det sådan. Store, runde og faste. 

Nogen der har lyst til at dele deres erfaringer 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2016

Princesspigen

Det lyder ikke til du er sikker på om du er gravid 

men du skal være klar over at din hjerne kan narre din krop til at have gravid-symptomer 

ønsker dog det bedste for dig og at det er et tegn på graviditet for det kan det godt være 

Anmeld Citér

22. september 2016

Anonym trådstarter

Princesspigen skriver:

Det lyder ikke til du er sikker på om du er gravid 

men du skal være klar over at din hjerne kan narre din krop til at have gravid-symptomer 

ønsker dog det bedste for dig og at det er et tegn på graviditet for det kan det godt være 

Nej selvfølgelig ved jeg ikke om jeg er gravid jeg tester først på forventet mens dag som det anbefales 

mange tak 

Anmeld Citér

22. september 2016

Baby2017

Anonym skriver:

Hej piger, 

Jeg synes mine bryster er vokset siden weekenden. Så meget at jeg kan se det. De sidder bare så pænt uden bh, hvis man kan sige det sådan. Store, runde og faste. 

Hejsa. 

Mine var så hammetspændte og ømme og tror også de nåede at vokse lidt.  Jeg har ikke prøvet noget lignende.  Jeg havde også andre symptomer,  så var faktisk sikker på jeg var gravid og rigtigt nok testede jeg positiv meget svagt 3+6 og har nu den fineste lille prinsesse i maven

Anmeld Citér

22. september 2016

Anonym trådstarter

Baby2017 skriver:

Hejsa. 

Mine var så hammetspændte og ømme og tror også de nåede at vokse lidt.  Jeg har ikke prøvet noget lignende.  Jeg havde også andre symptomer,  så var faktisk sikker på jeg var gravid og rigtigt nok testede jeg positiv meget svagt 3+6 og har nu den fineste lille prinsesse i maven

Wauw, stort tillykke med det 

de er ikke rigtig ømme, men har lige opdaget at jeg har fået knopper på begge brystvorter

Anmeld Citér

22. september 2016

Roselil

Profilbillede for Roselil
Anonym skriver:

Hej piger, 

Jeg opdagede min graviditet ca. 4+0 fordi mine bryster ligepludselig sad som var jeg teenager igen

Anmeld Citér

22. september 2016

Anonym trådstarter

Roselil skriver:

Jeg opdagede min graviditet ca. 4+0 fordi mine bryster ligepludselig sad som var jeg teenager igen

Okay, håber virkelig den er der 

undre mig også over de pludselig sidder så "pænt", de sidder ligeså godt uden bh nu 

Anmeld Citér

22. september 2016

Pianisten

Jeg er 5+1 i dag og har simpelthen de ØMMESTE nipples nogensinde! Og det tager bare til for hver dag der går  Kan også mærke at de er meget varmere end normalt. Synes dog ikke de er vokset eller har ændret sig i udseende på nogen måde - men er spændt på det, for har ret små bryster, så glæder mig til at se om der kommer en ændring på den front 

Anmeld Citér

22. september 2016

Baby2017

Anonym skriver:

Wauw, stort tillykke med det 

de er ikke rigtig ømme, men har lige opdaget at jeg har fået knopper på begge brystvorter

Mange tak

Man får de her knopper på det brune område.  Kan ikke huske hvad de hedder,  men de udskiller noget der smører og derfor er med til at vedligeholde vorten

Mine var der i forvejen men er blevet tydligere.  Det er dog først kommet senere ved mig

Anmeld Citér

23. september 2016

Anonym trådstarter

Pianisten skriver:

Jeg er 5+1 i dag og har simpelthen de ØMMESTE nipples nogensinde! Og det tager bare til for hver dag der går  Kan også mærke at de er meget varmere end normalt. Synes dog ikke de er vokset eller har ændret sig i udseende på nogen måde - men er spændt på det, for har ret små bryster, så glæder mig til at se om der kommer en ændring på den front 

Tillykke med det 

min er "desværre" ikke rigtig ømme, men er jo heller ikke så langt, hvis jeg er gravid. 

Men glæder mig til at teste 

det kommer lige pludselig, det er ret sikker på 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.