Barnets højde 9 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2016

Fremad

Mo9ca skriver:

Har det været fra hun var lille at hun har ligget over sin vækst kurve? Da min startede i skole brugte han str. 7 år i tøj. Dvs. en str. over sin alder. Nu bruger han str. 12 år i tøj og er 9 år og 5 mdr. Dvs. 3 str. over sin højde. Han er desuden meget slank grænsende til det tynde men stadigvæk muskuløs af en dreng på 9 år at være.

Ja,  hendes far er endda ret lav.. Hun har altid lagt over normalen..dog er hun født med en vægt på Ca 3600 g og 53 cm.. .. Hendes lillebror  er 1,5 år og bruger str 3/4 i tøj.... Og vejer Ca 15 kg...Han vejede så dog 4600 g ved fødslen men målte det samme.... Knægtens far er dog alm højde.... 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2016

Linkaa

Mo9ca skriver:

Min yngste søn er lige blevet målt til at være 155 cm. Høj og han spurter stadigvæk derudaf. På 1 år er han vokset 10 cm. og har taget 4 kg. På. Jeg tænker, stagnerer det ikke snart med den vækst? Han er jo ikke engang kommet i puberteten endnu

Hvor høje er jeres ca. 9 årige? 

Mvh. M

Min datter på 8 1/2 er ca 145 cm høj og vejer 32-33 kg- dvs at hun er høj af en pige at være:-)

Anmeld Citér

23. september 2016

Mo9ca

Linkaa skriver:

Min datter på 8 1/2 er ca 145 cm høj og vejer 32-33 kg- dvs at hun er høj af en pige at være:-)

Det er også højt. Det var ca. det min søn målte for et år siden. Nu er han knap 91/2 år.

Anmeld Citér

23. september 2016

lineog4

Det er jo svært at sammenligne for at sige noget om den fremtidige størrelse og drøjde. Børn vokser forskelligt og tager de store spring på forskellige tidspunkter. Jeg var den absolut mindste i 0.klasse og havde vokset de fleste over hovedet i 3. Klass. Græd som pisket da jeg var 10 år fordi jeg kunne se på dørkarmen at jeg var højere end mine ældre fætre da de var 10 og for mig var de høje som huse. Jeg endte meget normalt på de 174 cm. 

Min datter som nu er 13 årig er lige lidt over gennemsnittet på 169 cm og bruger gisp størrelse 39-40 i sko (på hendes alder brugte jeg str 36-37). Hun var også et lille myr som 6 årige og har nu vokset de fleste over hovedet. 

Min søn på snart 9 aner jeg ikke hvor høj er, men han er sådan gennemsnitlig i klassen, bruger str 146 i tøj og var sidst vi var i bon bon land over 140, ved han vejer 31 kilo for han synes åbenbart vægte er sjove....!

Anmeld Citér

23. september 2016

NejaJ

Mo9ca skriver:

Lærke på p? Mener du 9 år?

Mvh. M

Undskyld, havde ikke lige set fejlen

Ja, Lærke fylder 9 i nov

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.