Kan sæd føles som ÆL?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

299 visninger
0 svar
0 synes godt om
22. september 2016

Anonym trådstarter

Hej piger

Vi er i fuld gang med PB, jaaaaa 

I den forbindelse har jeg et - måske lidt ulækkert - spørgsmål; har I oplevet, at sæd føles som ÆL, når det kommer ud igen efter noget tid/dagen efter?

Grunden til at jeg spørger er, at nogle gange efter vi har haft sex om aftenen, bliver jeg liggende for at undgå, at det hele ryger ud igen med det samme (ved godt der ikke er bevis for, at det skulle hjælpe, men kan ikke altid lade være med at "tro" på det....). Nå men det skete så også i går aftes, og her til middag havde jeg pludselig slim, som er fuldstændig magen til ÆL-slim (kunne trækkes helt ud mellem tommel- og pegefinger). Jeg burde få mens i denne uge, så det giver ikke mening, at det skulle være ÆL nu, men jeg har aldrig prøvet, at sæd skulle være som ÆL dagen efter - oftest synes jeg bare, at det føles meget vandigt, når det kommer ud - undskyld detaljerne  Har I nogle erfaringer med det?

Det kan også nævnes, at jeg i denne cyklus har ventet på, at ÆL-slimmet kom, men jeg fik det ikke (opdagede det i hvert fald ikke), så måske det i virkeligheden er ÆL jeg har nu to uger for sent..... -i så fald skal jeg da hurtigt hjem efter arbejde 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.