Hjælp er lidt bang .....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.029 visninger
11 svar
0 synes godt om
21. september 2016

Sus21

Hej piger / damer 

Jeg er bang for at få spontat abort :/ Da det er min først graviditet 

er det normalt at man slet ikke kan mærke noget hiv og spæninger mere i uge 6+5. jeg har ingen form for kalvme eller noget aktiv for der noget der vokser, ikke lige som i starten. 

hjælp hvad kan det være, synes tiden går så langsom til jeg skal til nf. 

er så bang for miste 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2016

Mo9ca

Sus21 skriver:

Hej piger / damer 

er det normalt at man slet ikke kan mærke noget hiv og spæninger mere i uge 6+5. jeg har ingen form for kalvme eller noget aktiv for der noget der vokser, ikke lige som i starten. 

er så bang for miste 

Jeg havde det på samme måde i specielt den første graviditet. Jeg er også en af de heldige som ingen symptomer har på graviditet i de første 12 uger. Nu er jeg 24+3 henne med nr. 3. 

Sådan er vi bare nogen der er så heldig, afhængig af hvordan man ser det. 

At du ingen smerter har eller blødninger er et rigtig godt tegn på, at graviditeten udvikler sig som den skal.

Mvh. M

Anmeld Citér

21. september 2016

Sus21

Mo9ca skriver:

Jeg havde det på samme måde i specielt den første graviditet. Jeg er også en af de heldige som ingen symptomer har på graviditet i de første 12 uger. Nu er jeg 24+3 henne med nr. 3. 

Sådan er vi bare nogen der er så heldig, afhængig af hvordan man ser det. 

At du ingen smerter har eller blødninger er et rigtig godt tegn på, at graviditeten udvikler sig som den skal.

Mvh. M

puhha du har lige lettet en kæmpe stor byrde fra min skulder.

jeg har været så uroligt de sidste par dage.

kan høre det er en sund og rask graviditet jeg har mig,

ja jeg må nok sige vi er heldig så længere det varer for mig endnu  

Anmeld Citér

21. september 2016

Pianisten

Står præcis som dig og er enormt bange for at miste. Det er også min første graviditet nogensinde. Er kun 5+0, og jeg synes der er MEGET lang tid til blodprøvetagning 11/10 :O Men ja, har også bare fået at vide at jeg skal slappe af og være taknemmelig for hver dag der går uden blødninger og voldsomme smerter. Så skal det nok gå. Heldigvis er jeg begyndt at få lidt symptomer, så det nyder jeg

Anmeld Citér

21. september 2016

Sus21

Pianisten skriver:

Står præcis som dig og er enormt bange for at miste. Det er også min første graviditet nogensinde. Er kun 5+0, og jeg synes der er MEGET lang tid til blodprøvetagning 11/10 :O Men ja, har også bare fået at vide at jeg skal slappe af og være taknemmelig for hver dag der går uden blødninger og voldsomme smerter. Så skal det nok gå. Heldigvis er jeg begyndt at få lidt symptomer, så det nyder jeg

Ja bare tiden er meget langsom, skal også til først læge besøge den 3 okt man skal bare tænke positiv , men det kan man bare ikke

Anmeld Citér

25. september 2016

Elli

Sus21 skriver:

Hej piger / damer 

er så bang for miste 

Jeg har heller ikke mærket andet end lidt brystspændinger og øget tissetrang i min graviditet (samt ganske få tilfælde af kvalme).
Jeg kan stadig ikke mærke ham, og er 15+0 nu .

Jeg havde det præcis som dig i starten og glæder mig til jeg kan mærke ham men det er meget forskelligt hvor meget man mærker det - og nogle af os er så heldige, at vi ikke er plaget af voldsomme gener

Anmeld Citér

26. september 2016

Sus21

Elli skriver:

Jeg har heller ikke mærket andet end lidt brystspændinger og øget tissetrang i min graviditet (samt ganske få tilfælde af kvalme).
Jeg kan stadig ikke mærke ham, og er 15+0 nu .

Jeg havde det præcis som dig i starten og glæder mig til jeg kan mærke ham men det er meget forskelligt hvor meget man mærker det - og nogle af os er så heldige, at vi ikke er plaget af voldsomme gener

har du allerede fået køn at vide ? 

ja vi er heldig men nogle gang bliver man da bang for der sket noget der inden, jeg er 7+3 nu og kan seriøst ingen ting mærk ud over mine brystspændinger og øget tissetrang og blærebetændelse.

vil så gerne scenes og se om der er hjerte slag

Anmeld Citér

28. september 2016

Elli

Sus21 skriver:

har du allerede fået køn at vide ? 

ja vi er heldig men nogle gang bliver man da bang for der sket noget der inden, jeg er 7+3 nu og kan seriøst ingen ting mærk ud over mine brystspændinger og øget tissetrang og blærebetændelse.

vil så gerne scenes og se om der er hjerte slag

Ja, jeg fik lavet en NIFTY test, så derfor ved jeg kønnet lidt før

Kan kun fortælle dig at mine symptomer har været som dine så ud fra min egen historie er der ingen grund til bekymringer.

Anmeld Citér

29. september 2016

Oddi

Profilbillede for Oddi

Ja det er helt normalt. Det er ligeså normalt at have en masse symptomer som det er slet ikke at mærke noget til ens graviditet - vi hører bare oftere om alle dem der brækker sig hver dag osv.. Haha.. 

Jeg mærkede INGENTING til min graviditet de første 12 uger. Ingen kvalme, ingen niv, ingen træthed - INGENTING!.. 

Men jeg fik altså en dejlig dreng ud af det.. 

Så længe du ikke bløder eller har voldsomme smerter - så er alt med stor sandsynlighed som det skal være i maven.. 

Og så nyd at du ikke er så ramt (endnu) - det kan hurtigt nok komme

Anmeld Citér

29. september 2016

Lykkelig-Kvinde

Sus21 skriver:

Hej piger / damer 

er så bang for miste 

Min første graviditet var det først omkring uge 8 jeg kunne mærke noget, der kom tilgængæld både kvalme, små smerter og når jeg mærkede rigtig godt efter kunne jeg mærke noget der føles som en tennisboldg i underlivet, så det var slut for mig at ligge på maven.. 

Du skal huske at nyde livet, hvis du bekymre dig for meget kan både du og baby stresse 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.