Spørgeskema om børn og miljø

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

784 visninger
7 svar
2 synes godt om
21. september 2016

debattør-37568

Vi er en gruppe studerende fra KEA, der er ved at undersøge børn og miljø, hvorfor vi meget gerne vil have forældre med hjemmeboende børn til at besvare vores spørgeskema, så vi kan finde ud af hvordan vi kan hjælpe med at oplyse børn i en tidlig alder om miljøet og menneskeskabte konsekvenser for miljøet. På forhånd tak for hjælpen! Link til spørgeskemaet (tager max 5 minutter at besvare) https://www.survey-xact.dk/servlet/com.pls.morpheus.web.pages.CoreRespondentCollectLinkAnonymous?uuid=b6a77f8f-0982-42b0-ad2a-2fe011be2cbf&media=web-collect-normal

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2016

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
debattør-37568 skriver:

Vi er en gruppe studerende fra KEA, der er ved at undersøge børn og miljø, hvorfor vi meget gerne vil have forældre med hjemmeboende børn til at besvare vores spørgeskema, så vi kan finde ud af hvordan vi kan hjælpe med at oplyse børn i en tidlig alder om miljøet og menneskeskabte konsekvenser for miljøet. På forhånd tak for hjælpen! Link til spørgeskemaet (tager max 5 minutter at besvare) https://www.survey-xact.dk/servlet/com.pls.morpheus.web.pages.CoreRespondentCollectLinkAnonymous?uuid=b6a77f8f-0982-42b0-ad2a-2fe011be2cbf&media=web-collect-normal

Jeg prøvede at udfylde skemaet, men der var allerede svar angivet og skrevet.

Anmeld Citér

21. september 2016

LeneKE

debattør-37568 skriver:

Det er også udfyldt når jeg åbner det.. Har I kopieret det link fra SurveyExcact, som den skriver når man vil dele spørgeskemaet?

Anmeld Citér

24. september 2016

Anja4321

Det samme her 

Anmeld Citér

28. september 2016

debattør-37568

Vi burde have kopieret linket rigtigt.

Men man kan godt udfylde det alligevel med sine egne svar 

Anmeld Citér

28. september 2016

Sprit25

debattør-37568 skriver:

Sorry men det svar, giver mig faktisk lyst til at overhovedet ikke svare på det 

undersøg sgu da lige sagerne! 

Anmeld Citér

28. september 2016

Sprit25

debattør-37568 skriver:

Sorry men det svar, giver mig faktisk lyst til at overhovedet ikke svare på det 

undersøg sgu da lige sagerne! 

Anmeld Citér

28. september 2016

asphodel

Gider ikke bruge tid på at slette andres svar for at skrive mine egne, og jeg gider heller ikke kopiere et link for at åbne et spørgeskema. Og hvis man ikke har gennemarbejdet samt testet et spørgeskema inden man begynder at indsamle besvarelser, så er det jo heller ikke nogen seriøs undersøgelse, og så er der slet ingen grund til at jeg bruger min tid på det.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.