B12

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

417 visninger
3 svar
0 synes godt om
20. september 2016

Anonym trådstarter

Hej piger :-) 

Jeg har et lille spørgsmål, bare af ren nygerighed. Min kæreste og jeg har prøvet at blive gravide i lidt over 1 år, og af den grund tog jeg til lægen for at blive tjekket:-). Jeg fik taget en blodprøve og tjekket alt muligt. Blodprøven er nu kommet tilbage og de kan se at jeg mangler b12, og jeg skulle begynde at tage nogen b12 vitamin piller. Men for at hører, kan b12 underskud have noget med at man ikke bliver gravid? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2016

Camellia

Det tror jeg ikke. Da jeg var blevet gravid fik keg tjekket mit B-12, fordi jeg tidligere havde haft lave tal. Mit tal var på det laveste jeg har blevet målt til (89), og min graviditet kom nemt og uden nogen problemer/bekymringer.  Så tror det desværre ikke.

Anmeld Citér

21. september 2016

Mortilah

Det ved jeg ikke om det har indflydelse på- men b12 mangel kan være livsfarligt for din baby, hvis du ammer- så det er godt i opdagede det så du kan få styr på det inden! 

Min steddatter mistede udviklingen de første 1,5 år pga det og er stadig bagud i udviklingen nu med 8 år.. Pga moren ammede og havde b12 mangel pga hun ernærede sig vegant. 

Anmeld Citér

21. september 2016

Fremad

Det har det ikke nej 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.