Facebook

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

440 visninger
5 svar
7 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. september 2016

Musse2016

Findes der en Facebook gruppe for os som kæmper med at blive gravide? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2016

CK13

Jeg tror det desværre ikke, men er helt sikkert frisk på at skrive med nogle  Vi har prøvet siden februar.. Jeg har været gravid 1 gang, men fosteret døde desværre .. Og det har ikke lykkedes mig at blive gravid igen siden  

Hvad er din historie  !? 

Anmeld Citér

20. september 2016

Beti89

Jeg kunne også godt tænke mig sådan en gruppe så man kunne stille spørgsmål og støtte og hjælpe hinanden til at opnå graviditet 

Anmeld Citér

20. september 2016

Musse2016

Ck13 faktisk lidt samme historie. 

Vi har prøver siden november og 10 juni har vi positiv test. 29 juni får jeg en medicinsk abort da der desværre ikke var noget hjerte blink. Og ja nu, venter vi bare på det skal ske igen. Men tiden går så langsomt ): 

jeg kunne virkelig også bruge sådan en gruppe, da det kunne være fedt at dele og fløge andre i samme situation. 

Anmeld Citér

20. september 2016

CK13

Musse2016 skriver:

Ck13 faktisk lidt samme historie. 

Vi har prøver siden november og 10 juni har vi positiv test. 29 juni får jeg en medicinsk abort da der desværre ikke var noget hjerte blink. Og ja nu, venter vi bare på det skal ske igen. Men tiden går så langsomt ): 

jeg kunne virkelig også bruge sådan en gruppe, da det kunne være fedt at dele og fløge andre i samme situation. 

Musse2016, jeg har skrevet dig en privat besked

Anmeld Citér

21. september 2016

Babykuller

Min mand og jeg har forsøgt I over 1 år og der sker bare intet. Jeg får nu akupunktur og kan da også mærke at det hjælper på nogen ting. Vil bare så gerne at det snart lykkedes. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.