Knopper på brystvorterne.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.146 visninger
10 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. september 2016

Anonym trådstarter

Hej de damer, 

jeg har lige opdaget nogle knopper på brystvorterne. Der er omkring 10 knopper, og de er mørke i farven. 

Kender i noget til det? Eller nogen erfaringer? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2016

Julletullemor

Anonym skriver:

Hej de damer, 

jeg har lige opdaget nogle knopper på brystvorterne. Der er omkring 10 knopper, og de er mørke i farven. 

Kender i noget til det? Eller nogen erfaringer? 

Det lyder umiddelbart som Montgomery kirtler.  Det er noget alle kvinder har, det er helt normalt 

Anmeld Citér

20. september 2016

Anonym trådstarter

Julletullemor skriver:

Det lyder umiddelbart som Montgomery kirtler.  Det er noget alle kvinder har, det er helt normalt 

Okay, har bare aldrig haft det før

læste det kunne være et tidligt gravidlitets tegn, er det noget du kender til?  Jeg er 3+2 hvis jeg er gravid

Anmeld Citér

20. september 2016

Anonym

Anonym skriver:

læste det kunne være et tidligt gravidlitets tegn, er det noget du kender til?  Jeg er 3+2 hvis jeg er gravid

Jeg fik sådan nogle da jeg blev gravid. Blev ret overrasket, og lidt bekymret for om de vil blive der, men de forsvandt heldigvis langsomt efter fødslen.

Anmeld Citér

20. september 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg fik sådan nogle da jeg blev gravid. Blev ret overrasket, og lidt bekymret for om de vil blive der, men de forsvandt heldigvis langsomt efter fødslen.

Lyder spændende  fik du dem også som et af de først tegn? Altså inden din mens. Overhovedet var udeblevet, eller kom det først senere ?

Anmeld Citér

20. september 2016

Julletullemor

Anonym skriver:

Åh, det ved jeg ikke.. Altså, de bliver mere fremtrædende når man ammer, men om man kan tolke det som et tegn på graviditet, der må jeg melde pas

Anmeld Citér

20. september 2016

Anonym trådstarter

Julletullemor skriver:

Åh, det ved jeg ikke.. Altså, de bliver mere fremtrædende når man ammer, men om man kan tolke det som et tegn på graviditet, der må jeg melde pas

Okay, men tak alligevel  stod der bare på Google 

Anmeld Citér

20. september 2016

Anonym

Anonym skriver:

Lyder spændende  fik du dem også som et af de først tegn? Altså inden din mens. Overhovedet var udeblevet, eller kom det først senere ?

Kan desværre ikke huske hvornår præcist de kom, men det var vist længere inde i graviditeten, sådan hen mod midten. Men måske er det et tidlig tegn, man er jo forskellige. Håber på det bedste for dig 

Anmeld Citér

20. september 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Kan desværre ikke huske hvornår præcist de kom, men det var vist længere inde i graviditeten, sådan hen mod midten. Men måske er det et tidlig tegn, man er jo forskellige. Håber på det bedste for dig 

Okay mange tak for svar 

Anmeld Citér

20. september 2016

Tobis

Profilbillede for Tobis

Ved mig har det været det 1. tidlige tegn på graviditet. Ved mine graviditeter har jeg fået de knopper inden positiv test. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.